Gå til innhold

Hva synes dere om Half-Life 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har en historie, det er forskjellen,...

 

Hint: Få tak i det første, spill det først, så start 2ern for den ultimate opplevelsen...

 

Husk: Bra grafikk er ikke et must i et bra spill, ikke i det hele tatt (HL1)

 

Til gjengjeld sitter du en del timer med det første, før du braser igang med det andre, blir det første for hardt, få tak i guide/walktrough på www.planethalflife.com....(kulest i finne ut uten denne da...)

 

- Atomics.

Lenke til kommentar
Husk: Bra grafikk er ikke et must i et bra spill, ikke i det hele tatt (HL1)

HL1-grafikken var jo revolusjonerende i sin tid..

 

Men tilbake til topic; Jeg mener HL2 er et bra spill, det jeg savnet var dog savnet etter å spille mens jeg satt og leste til eksamen. Det var faktisk slik at det var ikke noe problem overhodet å spille 1 time hver dag og lese resten av dagen. Det høres kanskje litt søkt ut.. jeg er jo forsåvidt glad for at jeg leste så mye som jeg gjorde til eksamen, men det sier jo noe om spillet mener jeg. Savnet etter å spille f.eks pirates, som jeg spiller nå er betydelig mye større.

 

Men; multiplayer-delen av half-life 2 kommer til å bli svært god. Half-life 1 har vært en fast del av hvert lan siden det kom ut, med mangfoldet av mods og lignende. Så for meg er det de ulike multiplayermodene jeg vet kommer til å komme som er det beste med half-life 2. Selv om kun singelplayer var verdt penga.

 

Når det gjelder multiplayer er half-life 2 det DESIDERT beste spillet i historien av shoot-em-up-spill. Også hvis man tar konsollspill med i regnestykket (hvor multiplayer kun er på et spedbarnstadie, og der kommer det til å bli. Hvem i herrens navn synes det er morsomt å fragge folk med joypad? :roll: )

Lenke til kommentar
Har tenkt og kjøpe Half-Life 2 eg har aldri spilt Half-Life før.

 

Er det et bra spill?

 

Hva er bra?

 

osv osv...

 

og hva er forskjell på dette spillet og cs?

HL² er et av de desidert beste spillene som er sluppet ut noen gang...

 

man finner ikke et spill som har bedre historie, gfx, fysikk osv..

 

 

Forskjellen mellom HL² og CSS er at CSS er et MP spill,(MOD) i motsetning tl HL²..

 

Liker an CS så liker man CSS ;)

 

 

EDIT: HL² har en egen MP del også :yes: som er konge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...