ZeZar is BACK Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 I dag leste jeg en artikkel på Gotfrag. Den artikkelen er noe av det ALLER beste jeg har lest så lenge jeg har vært en aktiv gamer og fulgt med på ting som har med CS og HL å gjøre. Artikkelen bringer fram mine synspunkter, og jeg er 100% enig i ALT!! Personen som har skrevet denne artikkelen har "trollbundet" meg, fordi han har "fjernet" alt jeg vil ha vekk fra CSS, og lagt til det jeg mener Nye CS (Cs 2 om du vil) bør ha. Artikkelen kan du lese her: http://www.gotfrag.com/cs/features/1080/1/ Noe "feedback" ?! Likte best det med å fjerne de duste-animasjonene, gjøre mapsa "clean" igjen og å ha de gamle gode lydene !!
Erlendz Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. Folk gikk over til 1.6 og counter strike 1.6 er i dag den versjonen folk elsker. Den versjonen folk i dag vil beholde i stedenfor å gå over til nye source. Jeg bestemte meg i går for å slutte med 1.6 og gå over til CSS. Det er ikke så veldig mye som skal til for at CSS blir en verdig arvtaker. La Cs Source få litt tid på seg. Folk kommer nokk til å like det etter hvert.
Sigga Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg rett og slett ikke klarer å finne en positiv ting om CS:S.
Glipp Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg rett og slett ikke klarer å finne en positiv ting om CS:S. 1: bra gfx
Civilix Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Er du progamer klarer du å lære deg nye spill, å klage over spillet fordi man ikke klarer og hevde seg blir litt dumt. Synes CPL gjør det eneste som er riktig, eventuelle forandringer i gamplay er helt opp til valve(eller en ny mod). for the record så er ikke jeg cs-spiller, men UT(som jeg spiller) har også disse folkene som alltid klager på nyeste versonen...men resten av samfunnet beveger seg da framover. på cpl foruma går samme diskusjonen, og de ordlegger seg bedre der synes jeg... http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.ph...c;f=18;t=000073 som Tonya Welch sier der: "The CPL will be just fine, and that's BECAUSE we do not throw all of our support behind one game."
danilovic Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. Grunnen til at folk hata 1.6 var Steam, og ikke at spillet var rævva (sånn som CS:S er).
Erlendz Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. Grunnen til at folk hata 1.6 var Steam, og ikke at spillet var rævva (sånn som CS:S er). Nei! Grunnen til at folk hatet 1.6 var fordi det var noe nytt. Det var ikke bare steam de klaget over.
GoldlaXiE Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. Grunnen til at folk hata 1.6 var Steam, og ikke at spillet var rævva (sånn som CS:S er). Hehe.. du blir drept heile tiden antar eg?
pronoob Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. Grunnen til at folk hata 1.6 var Steam, og ikke at spillet var rævva (sånn som CS:S er). Nei! Grunnen til at folk hatet 1.6 var fordi det var noe nytt. Det var ikke bare steam de klaget over. Ikke det at det var noe nytt, men det at det NYE var (for det meste) DÅRLIGERE enn det forrige.
bajsmaster Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det er bare et spørsmål om tilvenning. Alle som spillte Quake og quakeworld mot slutten av 90-tallet husker hvor jævlig splid det ble i quake-samfunnet da Quake 2 ble introdusert. Gradvis ga folk en god faen i at quake 2 ikke hadde samme "feelingen" som quakeworld ... og bare ble vant med quake 2 ... Så jeg synes ikke synd på alle som er pro i vanlig cs og nå sliter med å få samme følelsen i cs:s ... Personlig synes jeg cs:s ser jævlig pent ut .... og med daglig tilvenning så går det nok ikke så lang tid før en blir kjær med det også....
danilovic Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Grunnen til at folk hatet 1.6 var fordi det var noe nytt. Det var ikke bare steam de klaget over. Nei, men 70 % av all klaginga var mynta på Steam, og 25 % var mynta på skjoldet. Hehe.. du blir drept heile tiden antar eg? Aldri spilt retail-versjonen av CS:S. Ikke det at det var noe nytt, men det at det NYE var (for det meste) DÅRLIGERE enn det forrige. Ja, at Steam ble overbelasta i starten, og at skjoldet var tilstede, ja. 1.6 var faktisk veldig OK i starten. Det er alle de nye updatene som har gjort sitt.
Kenny000 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hehe.. du blir drept heile tiden antar eg? Aldri spilt retail-versjonen av CS:S. Tror nok ikke du da har grunnlag til å uttale deg. Det kreves en viss tilvending dersom du bare har spilt CS tidligere! Dersom du bare har spilt betaversjonen, har du ikke grunnlag til å slenge drit om spillet!
Erlendz Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Ja hvordan i alle dager kan sosohal si at ett spill han aldri har prøvd er revva?
danilovic Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vel, regna med at betaen ikke er så jævlig annerledes, og det jeg har hørt fra andre, stemmer med erfaringene mine fra betaen.
ZeZar is BACK Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 (endret) Grunnen til at folk hatet 1.6 var fordi det var noe nytt. Det var ikke bare steam de klaget over. Jo, det var steam. Steam steam og skjold. Ikke si det var fordi "det var nytt".. Leste du ikke artikkelen? I så fall har du lite å svare for i denne topicen. Den var I K K E beregnet på en ny diskusjon om 1.6 eller CSS er best, men hva dere synes om artikkelen og han meninger! Alle vet at CSS suger, eneste som er bra er gfx-en. Det er ikke CS, og det er problemet Er fullstendig enig med Sosohal igjen (har jeg vært det før? :S), så gg Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. VEl, om du leser artikkelen så sier personen at Valve IKKE har noen interesse av å gjøre CSS mer som 1.6. Og begrunnelsen er vel at Betaen som alle klaget på ikke forandra seg noe særlig. Så ja Sosohal, du har nok mer enn nok "rett" til å uttale deg Endret 23. desember 2004 av ZeZar is BACK
Left Blank Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 for det første, fra 1.5 til 1.6 var ikke så stor, fordi det er basically det samme spillet. fra 1.6 til css er snakk om et helt nytt spill, både gameplay aktig og feeling aktig. jeg har brukt mye tid på css i det siste og begynner å bli bra. men pointet er spillet er ikke like bra som 1.6, 1.6 har mye bedre presisjon og kontroll, aiminga er vanskeligere men samtidig enklere. jeg vil helst ha begge spilla, jeg har ingenting i mot css, men vil ikke droppe 1.6 heller. jeg spiller begge to og da er det det perfekte setupet for meg. gleder meg til nye maps og modeller og annet stash de putter inn og, men ingenting slår et godt gammaldags 1.6 rush.
pronoob Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Klagingen over 1.6 var ikke BARE STEAM, det er veldig mye mer random rekyl osv. i 1.6 enn det er i 1.5 og det kan kjøre forferdelig på pcer som klarte 100fps i 1.5 EDIT: Skrev steam, mente 1,6. Endret 24. desember 2004 av pronoob
Erlendz Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Grunnen til at folk hatet 1.6 var fordi det var noe nytt. Det var ikke bare steam de klaget over. Jo, det var steam. Steam steam og skjold. Ikke si det var fordi "det var nytt".. Leste du ikke artikkelen? I så fall har du lite å svare for i denne topicen. Den var I K K E beregnet på en ny diskusjon om 1.6 eller CSS er best, men hva dere synes om artikkelen og han meninger! Alle vet at CSS suger, eneste som er bra er gfx-en. Det er ikke CS, og det er problemet Er fullstendig enig med Sosohal igjen (har jeg vært det før? :S), så gg Vet nå ikke helt hva jeg skal mene. Er enig i at CSS ikke er helt perfekt den dag i dag, men jeg tror og håper at valve klarer å gjøre cs source til en verdig overtaker for 1.6. Husker når 1.6 kom ut. Da klaget svært mange og folk snakket om at de kom til å holde seg til 1.5. VEl, om du leser artikkelen så sier personen at Valve IKKE har noen interesse av å gjøre CSS mer som 1.6. Og begrunnelsen er vel at Betaen som alle klaget på ikke forandra seg noe særlig. Så ja Sosohal, du har nok mer enn nok "rett" til å uttale deg Ja jeg har lest artikkelen. Jeg leste den faktisk før du i det hele tatt startet denne tråden. Så jeg vil derfor si at jeg rett til å uttale meg i denne tråden. Jeg har ikke diskutert hva som var best av 1.6 og Source. Det jeg derimot gjorde var å diskutere artikkelen og jeg kom med mitt syn på det som stod i den. Det er ikke alle som mener at CSS suger. Synes det blir veldig usakeligav trådstarter å si det. Det eneste jeg skrev var som sagt mitt syn på saken og at jeg velger å håpe at valve vil gjøre CSS til ett spill som flere av CS fansen ville like. Skjønner ikke helt hvorfor trådstarter har problemer med innlegget mitt. Jeg synes selv at jeg holdt meg til topic. Kanskje var det rett og slett fordi trådstarter var uenig med meg. Som sagt tidligere. Jeg håper og tror at CSS kommer til å bli en verdig arvtaker for 1.6. En slik Pro-mod som omtalt i artikkelen hadde selvsagt vært fint det også. Hvilken av disse to jeg eventuellt kommer til å spille er det framtiden som avgjør.
nord Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 den moden der så jo latterlig ut, skal han fikse så mye tilbake igjen er det like godt for ham å sitte igjen med 1,6..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå