Gå til innhold

Jeg kjeder meg på juleferie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje hvis du sier hvor du er på ferie kan vi kanskje synes synd på deg, du får ingen støtte om du sitter i solsteiken langt syd med 30 grader i skyggen og ikke har god data!

Skrevet
kanskje hvis du sier hvor du er på ferie kan vi kanskje synes synd på deg, du får ingen støtte om du sitter i solsteiken langt syd med 30 grader i skyggen og ikke har god data!

hmm

20 minusgrader

Snø, bygde norge

Definitvt synd på meg :D

V

Skrevet (endret)

ja, da synes jeg synd på deg, uansett er det under en time til jeg skal sitte på i en 4 timer lang biltur til hytta som holder -25 til -15.

EDIT: Uten strøm, vann, noen på min alder, kun langrenn og ingen mobildekning....

Endret av chokke
Skrevet

Sitter hjemme lettere henslengt i sofaen med laptopen i fanget.

På veggen framfor meg går Dawn of the Dead på prosjektoren vi fikk til jul... På kjølen står det 24 pils og gleder seg til kvelden :) Om en time skal jeg begynne å drikke, noe som kommer til å ta helt av... blir en lang og trivelig jul med mye lys og varme....

God Juil fra PX

Skrevet

Det er da bare godt å komme seg vekk litt. Jeg tviler på at noen her er sååå avhengige av pcen sin.

Det er vampyrer som ikke tåler sol.... ikke nerder, de har bare godt av det, hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...