Makky Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Maskin: XP2200 Abit NF7 v2 1 GB ram Geforce 6600 GT XP pro 3dmark 03: 6956 3dmark 05: 2934 Spillet hakker og sliter veldig, selv må laveste oppløsning og minste detaljer, er det noen som har råd? Har en eldre 1400mhz med 512mb ram og gf4 som ikke sliter like mye. Vet at spillet krever mer enn det trenger, men det burde gå greit på maskina. Pleier å spille mot 7 "brutal enemy", og prøv å forestill deg når 3-4 stk angriper samtidig...hva skal til for å kjøre dette greit?
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Altså, jeg har spilt dette med alt på det laveste i 1024x768 med bittelitt particle-effects på nettet i evigheter nå. Da hadde jeg AMD 1000mhz, 512RAM og GeForce4 MX. Så det er skikkelig merkelig at du ikke får kjørt det. Kan jeg spørre dumt og si: Du har ikke maskina di full av adware og sånn? Ikke defragmentert på et halvt år, altfor lite plass på system-drivet ditt eller generelt bare en totalt forsøpla maskin? I så tilfelle anbefaler jeg en skikkelig formatering, installering av alle nye drivere, dx9.0c og service pakkene til XP. Går det ikke da har du hardware-svikt et eller annet sted.
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 SkyMarshall's innlegg er herved signert
Zlash Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har du installert siste patchen til spillet? Dette vil hjelpe litt. AI-en er generelt bugga i dette spillet. Jeg har tilnærmet lik pc bare med en P4 2,8Ghz. Alle "skirmishes" med AI lagger noe sinnsvakt. Jeg kan spille oppdrag på singleplayer uten problemer. Jeg kan spille online sammen med 7 andre menneskestyrte spillere uten problemer. Jeg har faktisk klart å gjenskape problemet. Hvis jeg spiller mot Tank general eller Airforce General får jeg ekstremt lagg hver gang disse lagene sender Tank drop, eller paratroopers på meg. Laggen begynner nøyaktig når de droppes fra flyet og stopper ikke før unitene er døde. Dette var bare ett eksempel. Men uansett ville du ikke hatt en sjanse mot 7 Brutal enemies Endret 23. desember 2004 av Zlash
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Si ikke det men patch for all del opp spillet så det er up2date ja!
Makky Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Hei..før jeg postet her så defragmenterte jeg disken Den er ikke forsøpla, og alt er oppdatert untatt xp, liker ikke sp2! har igjen 8 gb plass på den partisjonen hvor det er installert.
Disippel i lære Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 ja, jeg vet det er en urgammel tråd, men jeg sitter med samme problemet. Mine systemspesifikasjoner er: - AMD 2200+ prosessor - 1024 MB RAM - Geforce 6600 grafikkort - 17 + 166 GB ledig diskplass Alikevel lagger det som gjøken. Er det noen som hvet hvorfor?
Nastro Azzurro Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 tror også general er litt choppy pga lav framerate... tror det skal gå ann å fjerne med en config fil eller noe... tror standarn står på 25....
VikinGz Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei..før jeg postet her så defragmenterte jeg disken Den er ikke forsøpla, og alt er oppdatert untatt xp, liker ikke sp2! har igjen 8 gb plass på den partisjonen hvor det er installert. 3352261[/snapback] Dette er windows med sp2 Dette er windows uten sp2 Tilbake til saken. Jeg sliter også med dette spillet! Maskina låser bilde når jeg går ut av det. Samt mangler blant annet grafikken på vannet (ser ut som på ett geforce 4 mx kort) og ikke slik som på ett titanium kort. Samt får jeg ikke spilt over nett Får besjed om å koble meg opp til nett først *maskina mi* ett eller anna asus kort med intel chipsett 945p intel pentium 4 630(3ghz @ 3,6ghz) 2gb minne fra twinmos ett 7800gtx fra evga ellers bare standard ting Hakker også her, noe til grader til tider Og jeg har faktisk kjøpt spille også! *kjører på 1024x768* Endret 13. november 2006 av VikinGz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå