Gå til innhold

Vannkjølerens mareritt endelig over


Anbefalte innlegg

nå gikk jo dette helt supert... enda en stjærne i boka for komplett..... :w00t:

 

og zevz... du har etter loven rett på pengene tilbake for vannkjølinga... men jeg ville ikke gjort noe serlig med dette, for hvis du maser på dem om å få penger igjenn for vannkjølinga er det ikke sikkert at dem gir deg grafikk kortet... men du kan jo prøve... ;)

 

 

men til alle dere andre der ute... HVIS vannkjølinga lekker og f.eks grafikk kortet går... så er alt du trenger å gjøre er å sette på orginal kjøler å reklamere på grafikk kortet i stede for, da er du garantert å få pengene tilbake så lenge det er snakk om en norsk butikk.... mye sikrere å si at grafikk kortet har ødelakt seg selv, enn å begynne å fortelle at det vannkjølingsannlegget DU har satt inn har ødelakt grafikk kortet, for da kan plutselig vannkjølings-produsenten og grafikkkort produsenten begynne å beskylde værandre, eller levrandørene grangle om hvem som skal betale... også kommer du plutselig ingen vei.... da er det bedre å juge littegrann å si at du aldrig har hatt vannkjøling og heller at grafikk kortet har ødlakt seg selv... :thumbup:

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå gikk jo dette helt supert... enda en stjærne i boka for komplett..... :w00t:

 

og zevz... du har etter loven rett på pengene tilbake for vannkjølinga... men jeg ville ikke gjort noe serlig med dette, for hvis du maser på dem om å få penger igjenn for vannkjølinga er det ikke sikkert at dem gir deg grafikk kortet... men du kan jo prøve... ;)

 

 

men til alle dere andre der ute... HVIS vannkjølinga lekker og f.eks grafikk kortet går... så er alt du trenger å gjøre er å sette på orginal kjøler å reklamere på grafikk kortet i stede for, da er du garantert å få pengene tilbake så lenge det er snakk om en norsk butikk.... mye sikrere å si at grafikk kortet har ødelakt seg selv, enn å begynne å fortelle at det vannkjølingsannlegget DU har satt inn har ødelakt grafikk kortet, for da kan plutselig vannkjølings-produsenten og grafikkkort produsenten begynne å beskylde værandre, eller levrandørene grangle om hvem som skal betale... også kommer du plutselig ingen vei.... da er det bedre å juge littegrann å si at du aldrig har hatt vannkjøling og heller at grafikk kortet har ødlakt seg selv... :thumbup:

De vil se fysiske skadder på kortet ;)

Det dekker de ikke vis ikke det er oppstått som

som det har skjedd

Lenke til kommentar
Ingen vits i å tulle. komplett leser her inne rett som det er.

på klager sjekker di mailadr opp mot forumet på klager og retursaker osv

komplett er sikkert rene Big Brother her på forumet

:roll:

Bare til info så har de en brukerkonto her. Holder seg mest i webshop erfaringer, men det kan hende de gjør slik som war sier.

Profil: http://forum.hardware.no/index.php?showuser=10307

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Det er ikke mye vann som har rennet. Tipper 3 dråpper.

Men skaddene er ille

Det vet du ikke noe om! Ikke for å være frekk, men du får nesten regne med at vannlekkasjen er større enn 3 dråper, bare et du ikke merket det før nå.

Men er du at du vet mer om hvor stor vannlekasjen er? Zevz stod jo å så på men det skjedde!

Lenke til kommentar
Det er ikke mye vann som har rennet. Tipper 3 dråpper.

Men skaddene er ille

Det vet du ikke noe om! Ikke for å være frekk, men du får nesten regne med at vannlekkasjen er større enn 3 dråper, bare et du ikke merket det før nå.

Du trenger ikke å legge ut sånne egne meninger før

du har opplevd selve lekksajen.

 

Det kom ca 1 dråpe per 10 min ut av blokka etter jeg

testet vannkjøllingen i en bøtte etter lekkasjen.

3 dråper er nok til total skade. Kobberet sammen med vann og strøm

blir flytende som har rent ned i AGP slotten.

Da er det vil ikke så vanskelig å tenke seg at

en dråpe kan sikkert gjøre stor skade den å.

Bare den treffer riktig.

Endret av {Zevz}
Lenke til kommentar

Enda en som har dårlig opplevelse med Waterchill ja. Tenkte jeg skulle sende tilbake mitt Waterchill system etter at det skjedde eksakt det samme som har skjed med deg, men orka ikke å styre med det.

Waterchill er bånn i bøtta, jalla vannkjøling med jalla festemekanismer for slangene.

Kom et par dråper på mitt skjermkort også (9800 PRO), men ble heldigvis ikke så fatalt som det du har opplevd.

 

Spre ordet alle sammen, ikke anbefal noen å kjøpe dette vannkjølingssettet.

Lenke til kommentar
Enda en som har dårlig opplevelse med Waterchill ja. Tenkte jeg skulle sende tilbake mitt Waterchill system etter at det skjedde eksakt det samme som har skjed med deg, men orka ikke å styre med det.

Waterchill er bånn i bøtta, jalla vannkjøling med jalla festemekanismer for slangene.

Kom et par dråper på mitt skjermkort også (9800 PRO), men ble heldigvis ikke så fatalt som det du har opplevd.

 

Spre ordet alle sammen, ikke anbefal noen å kjøpe dette vannkjølingssettet.

:cry: så har komplett tenkt å sende meg ey nytt Waterchill sett.

 

jajamen :roll: skal isåfall sparkle skikkelig

rundt sprekkene på blokkene vis jeg

mottar ny vannskjølling

Lenke til kommentar
Det han kanskje mente om de 4 dråpene var at om du så alle tre dråpene som har lekket ut, så har det ikke rukket å bli så mye irr som det tydelighvis er. Det tar litt i tid, vannet fordamper jo også ganske fort på et varmt skjermkort.

Kobberet i kortet renner ut som saus.

Det var knøttlite vann som har lekket.

:cry: det trafff så uheldig det kunne treffe.

Lenke til kommentar
Det at kobber blir flytende tror jeg neppe. Det går rett og slett ikke. ikke før høyere tempraturer enn det det er i pcen din. Det må ha vært andre ting.

kall det hva du vil . Kondensen i kobberet med vann ble flytende.

Irrer vel mer oppriktig ord. Det kommer ikke ned i AGP porten og PCI porten

vis ikke kobberet ble flytende.

 

Strøm,vann og kobber = flytende kobber

Endret av {Zevz}
Lenke til kommentar

Kanskje det lekker selv om PC`n er skrudd av? Da vil det bli liggende en dam oppa GFX som irrer, og da du skrur på PC`n så fordamper vannet igjen? Hvis den dammen har rent ned i AGP porten er det mulig at noe av irret har blitt med ned. Den dammen har sansynlihvis vært ganske stor mad tanke på at den har rent helt ned til PCI sporet under. Det er ikke tegn til vann har vært lengre ned i kabinettet? Bare vann i PCI sporet vil føre til at kobberet i PCI sporet irrer.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...