Gå til innhold

Forslag til nye høytalere ?


Anbefalte innlegg

nei. men. det sier seg nesten selv at for 12 000 får man en god del bedre høytalere. men hvorfor ikke bruke de siste 10 000 til å kjøpe seg noe annet når man får mer en bra nok lyd med p-2500. onkelen min er proff DJ og han mener at det er mer en bra nok lyd for de fleste. spiller man bare musikk som krever DYP bass, så ville jeg anbefale å kjøpe en sub. men for 10 000 får man en ganske rå sub. :thumbup:

Hva vet du og din onkel egentlig om hvilke behov og prioriteringer andre mennesker har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei. men. det sier seg nesten selv at for 12 000 får man en god del bedre høytalere. men hvorfor ikke bruke de siste 10 000 til å kjøpe seg noe annet når man får mer en bra nok lyd med p-2500. onkelen min er proff DJ og han mener at det er mer en bra nok lyd for ----DE FLESTE----.  spiller man bare  musikk som krever DYP bass, så ville jeg anbefale å kjøpe en sub. men for 10 000 får man en ganske rå sub. :thumbup:

Hva vet du og din onkel egentlig om hvilke behov og prioriteringer andre mennesker har?

det står DE FLESTE. (det betyr ikke alle). kan godt hende at du er veldig kresen, det vet ikke jeg noe om. jeg er bare -ganske- kresen og i p-2500 er det bra nok lyd(til meg). er jo ikke sikkert at det er like bra lyd med en anen forsterker/rom. er vel bare å prøve. kan god hende at høytalerene SUGER(mildt sagt) i et anet rom eller med en anen forsterker. ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Kjøpe billige høytalere og en giga Sub. blir for rånete for meg. Passer seg best i en Volvo 240 på Værdaln..

 

Jeg stiller ikke krav til mye bass. Stiller krav til detaljert lyd og oppløsning.

 

Men nå har jeg er 90% sikker på hvilke høytalere det blir...

Årets produkt i lyd og bilde 1999/2000

 

1-fugl-med-medalje-50-web.jpg

 

:) Gleder meg til å få de i hus... Synd at Forsterkern min er litt for liten, men det funker greit. Bra det ikke er jallawatt i den..

Blir nok ny forsterker når det passer lommeboka osv..

Endret av fjaeran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...