Gå til innhold

Forslag til nye høytalere ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I prisklassen 10-12 tusen finnes det mye bra å velge i.Hvis du har muligheten bør du dra rundt å prøvelytte.Jeg vet at det er mange som bruker Klipsch høyttalere sammen med Electrocompaniet.Et par Klipsch RF-35 er et alternativ hvis du liker å spille HØYT.De koster 11995 kr.

Jeg har selv hatt Electrocompaniet AV100DMB og EC4,6 i kombinasjon med Klipsch RF-3 II.Jeg likte ikke lyden av Klipsch i det hele tatt,men kanskje du gjør det.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.

Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig)

Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg.

Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler!

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.

Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig)

Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg.

Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler!

Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en Vincent rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. :yes:

 

Edit: Blandet Vincent og marantz

Endret av Lamo
Lenke til kommentar
Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.

Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig)

Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg.

Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler!

Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en marantz rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. :yes:

Hvordan er de i forhold til Dynabel Exact ?

Lenke til kommentar
Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.

Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig)

Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg.

Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler!

Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en marantz rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. :yes:

Hvordan er de i forhold til Dynabel Exact ?

En ting er hvertfall sikkert de Audio Proene har skikkelig dypbass.De strekker seg helt ned til 22 hz! Sånn sett har ikke Exactene mye å stille opp med.Når det gjelder oppløsning,så er Exactene garantert best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...