Glipp Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 jeg vil absolut anbefale 2 6800ultra mye bedre enn et x800xt pe kort ja? skull da bare mangle at 2 kort slår et jeg å skal forresten kjøpe ny pc snart.. vet ikke.. trur jeg venter til ATI's AMR istedenfor å gå for SLI..........
TDK Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Et 6800ultra kort ville vel vært lurest og kjøpe, ettersom spillene blir mer avanserte og kanskje om et år kan du kjøpe et til 6800ultra kort og få mer ytelse hvis du trenger det.... Med mindre ATI drar sitt ''sli'' prosjekt ut av hatten snart bør du gå for nvidia.
Illmatic Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 et lite spm som er litt off topic: vil framtidens hovedkort med nforce 4 og sli, støtte agp kort?
ovvan Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 jj, men så e jo jrohde ganske teide åg, han e jo ein super uber noob. D e kaffal d eg har hørt.
Cilveran Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hele den SLI greia går jo på at de utnytter den "nye" pciE teknologien til broa mellom kortene, så noen agp versjon av SLI får du nok trolig ikke se i framtida heller nei...
simalarion Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12774
MistaPi Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Et 6800ultra kort ville vel vært lurest og kjøpe, ettersom spillene blir mer avanserte og kanskje om et år kan du kjøpe et til 6800ultra kort og få mer ytelse hvis du trenger det.... Problemet med det argumentet er at man melder seg ut av teknologi løpet, noe som jeg tror mange entuaster ikke er villig til å gjøre. F.eks har ATi hintet til en ny AA metode som overkommer problemene knyttet til MSAA. Dette alene gjør ihvertfall for meg R520 mye mer interesant enn 2x6800U. Selv om det ville være rimeligere å kjøpe et ekstra 6800U kort senere med kanskje omtrent lik ytelse, hvis man da finner et kort som er kompatibelt med det man allerede har. Med mindre ATI drar sitt ''sli'' prosjekt ut av hatten snart bør du gå for nvidia. Til ATi annonserer noe så er dette prosjektet bare et rykte.
PSV Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 jeg ville gått for 2 geforce 6600 gt kort i sligjerne en pakke med 2 stykker i. ellers så ville jeg kjøpt 6800 ultra og spart til et til senere. X850XT er dobbelt for ikke å snakke om trippelt så bra da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå