Gå til innhold

Splinter Cell film...


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skulle posta det her, men fant ingen bedre plass...

 

OK, ryktet tilsier at Splinter Cell ( :w00t: ) går til filmen...

 

Men hvem -o- hvem skal spille Sam Fisher??

 

Sett i gang en heftig diskusjon rundt dette! Spillet var såpass bra at filmen burde bli god.

 

Jeg vil ha GEORGE CLOONEY i rollen som Sam Fisher av 3 grunner....

 

1. Han er jo kliss lik fyren!

2. Clooney har gjort inntrykk i rollen som D.Ocean, og måten han spiller på der ville gjort det utrolig bra som Sam Fisher.

3. Det er Clooney!! Han eier jo!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker absolut han der "nyeste" bond-fyren, men om han skulle være selveste Sam Fisher? Nei, han er ikke verdt det... :p

Pierce Brosnan? Slepe Britiske gomp? NEINEINEI!!! Ikke Sam Fisher!

 

Vi skulle ventet noen år, så hadde vi kunne latt Val Kilmer på banen! :yes:

 

Eller, eller! George Clooney! Han spilte bra som Batman, selv om filmen ikke var verdens beste!

 

Nei, NEI! Det de skulle gjort, vet dere hva DET er? Vi skulle begynt for 10-15 år siden, så skulle de fått med Harrison Ford!

 

Men hvor sikker er du på at det er en film som kommer til å bli laget?

 

IMDb får inn ALLE fakta om en film som har blitt annonsert, sekundet etter at prosjektet er annonsert! Det står ingen ting om noen Splinter Cell film der...

Men så kan det jo hende at ryktet er sant da! ;)

 

EDIT: Ojoj, trådstarter! Vi tenker visst i samme bane! Jeg leste bare den første linja i posten, din, men nå ser jeg at du faktisk nevnte George Clooney!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Åh! Hva heter han der nå igjen?

Han reklamere for World Food Programme. Han sier noen som den størse gaven du kan gi. Hadde det ikke vært for at han er så kjent, hadde han definetivt passet som Sam Fisher.

 

 

EDIT:

 

Kansje han der i Swordfish og? Han MeTa][iC har i avataren. Kansje?? :whistle::innocent:

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
Resident Evil ble voldtatt stort som film.

Splinter Cell lever på grunn av gameplayet og ikke historien. Jaja men sann, dette gleder jeg meg til. :ermm:

Helt enig, måten de avsluttet Pandora Tomorrow på er jo skandaløst dårlig. Tom Clancy bør hoste opp en fryktelig god histore skal denne filmen i det hele tatt klare seg på kinolerretet.

Lenke til kommentar
Resident Evil ble voldtatt stort som film.

Splinter Cell lever på grunn av gameplayet og ikke historien. Jaja men sann, dette gleder jeg meg til.  :ermm:

Helt enig, måten de avsluttet Pandora Tomorrow på er jo skandaløst dårlig. Tom Clancy bør hoste opp en fryktelig god histore skal denne filmen i det hele tatt klare seg på kinolerretet.

Poenget med "Tom Clancy"-merket er at Tom ikke er involvert noe særlig.

Ubi finner selv på historien som er en smule Clancy-aktig og blir senere "godkjent" av Tom.

Splinter Cell selger mer under navnet Tom Clancy's: Splinter Cell mens Tom tjener prosenter. :)

Lenke til kommentar
Resident Evil ble voldtatt stort som film.

Splinter Cell lever på grunn av gameplayet og ikke historien. Jaja men sann, dette gleder jeg meg til.  :ermm:

Helt enig, måten de avsluttet Pandora Tomorrow på er jo skandaløst dårlig. Tom Clancy bør hoste opp en fryktelig god histore skal denne filmen i det hele tatt klare seg på kinolerretet.

Poenget med "Tom Clancy"-merket er at Tom ikke er involvert noe særlig.

Ubi finner selv på historien som er en smule Clancy-aktig og blir senere "godkjent" av Tom.

Splinter Cell selger mer under navnet Tom Clancy's: Splinter Cell mens Tom tjener prosenter. :)

Nettopp. Derfor mener jeg at Tom Clancy bør finne opp en knakende god historie til denne filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...