Org Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Lastet ned football manager 2005, men uheldigvis var det på spansk... Går det an å bare bytte en fil/filer, så får man det på norsk eller engelsk, fordi eg skjønner ikke den dritt på spillet... Og, kan noen si meg hva spillet går ut på?
Elendil Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det demoen du snakker om? Spillet går vel ut på å vere manager. ++ Du burde lese retningslinjene
Dʋgɢtung Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Først; KJØP spillet Så; slipper du problemet Hva spillet går ut på? Hva i all verden tror du det går ut på?! FOOTBALL. MANAGER. Football = Fotball. Manager = "Trener". Get it?
Org Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 (endret) ja, tror det.. Gidde faen meg ikke å kjøpe spillet! Men noen som har peiling på kordan eg kan få på norsk/engelsk uten å KJØPE spillet? Det er hele spillet eg snakker om! Endret 21. desember 2004 av Org
Dʋgɢtung Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Tro meg, du får ikke mye hjelp til å få piratkopierte spill til å virke her
Djevlen Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ja, tror det.. Gidde faen meg ikke å kjøpe spillet! Men noen som har peiling på kordan eg kan få på norsk/engelsk uten å KJØPE spillet? Det er hele spillet eg snakker om! Hvis du ikke gidder å kjøpe det så er du vel smart nok til å sjekke ut demoen? Istedet for å laste det ned.. Makan!
TST Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ja, tror det.. Gidde faen meg ikke å kjøpe spillet! Men noen som har peiling på kordan eg kan få på norsk/engelsk uten å KJØPE spillet? Det er hele spillet eg snakker om! Hvis du ikke vil betale for en vare kan du heller ikke forvente noe særlig support. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg