Gå til innhold

Football Manger 2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned football manager 2005, men uheldigvis var det på spansk... Går det an å bare bytte en fil/filer, så får man det på norsk eller engelsk, fordi eg skjønner ikke den dritt på spillet... Og, kan noen si meg hva spillet går ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først; KJØP spillet

Så; slipper du problemet

Hva spillet går ut på? Hva i all verden tror du det går ut på?! FOOTBALL. MANAGER. Football = Fotball. Manager = "Trener". Get it?

Skrevet (endret)

ja, tror det.. Gidde faen meg ikke å kjøpe spillet! Men noen som har peiling på kordan eg kan få på norsk/engelsk uten å KJØPE spillet? Det er hele spillet eg snakker om!

Endret av Org
Skrevet
ja, tror det.. Gidde faen meg ikke å kjøpe spillet! Men noen som har peiling på kordan eg kan få på norsk/engelsk uten å KJØPE spillet? Det er hele spillet eg snakker om!

Hvis du ikke gidder å kjøpe det så er du vel smart nok til å sjekke ut demoen? Istedet for å laste det ned.. Makan!

Skrevet

Hvis du ikke vil betale for en vare kan du heller ikke forvente noe særlig support. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...