Bluesky Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 http://blogs.msdn.com/ptorr/archive/2004/12/20/327511.aspx Hva tror dere? Er dette fakta eller en svertekampanje mot Firefox Jeg bruker selv Firefox og jeg har ikke opplevd noe galt hittil, verken feilmeldinger eller virus (håper jeg da)
pekle Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Han har gyldige poeng, ein bør ikkje installere alt ein kjem over. Men på eitt eller anna tidspunkt må du ta ei avgjerd om å stole på nokon. At koden kjem frå Microsoft er ingen garanti for at den er trygg og bra. Den har mest truleg tryggleikshol. Den kan ha innebygde bakdører (om vi stoler på Microsoft, kan vi stole på at alle dei 50000 tilsette arbeider mot same mål?). Kan vi stole på Verisign? Kan vi stole på at signert programvare verkeleg er signert av Verisign? Han har riktig problemstilling, men det han presenterer som løysing er ikkje det.
Propaganda Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Firefox er konge uansett,har aldri hatt problemer med Firefox...
Gronz Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Ifølge Microsoft bør man ikke stole på sider som har mirrors og ikke har betalt for å få en Microsoft-"digital-signatur" på programmet. Nei vel. According to Google, I have to download yet another unsigned extension to enable the blocking of Flash content. Ho-hum. The first download mirror that the page sent me to gave a 403: Forbidden error; luckily the second mirror worked OK and, once again playing digital Russian Roulette, I installed the extension and rebooted Firefox twice (yes twice) as instructed to install it. To be fair, the extension is pretty cool, but that's not the point: How do I know I didn't just install some terrible malware from a compromised web server? Who owns xmundo.net anyway, and can their admins be trusted? And what if I accidentally browsed to some site hosting a malicious Flash movie whilst trying to download the extension? Han stolte på mange, han Endret 21. desember 2004 av Gimper
Bluesky Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Firefox er konge uansett,har aldri hatt problemer med Firefox... Jeg må nok si meg enig der, da jeg brukte IE hadde jeg masse popup og ble til og med utsatt for Web browser hijacking ved flere anledninger, og jeg måtte bruke masse tid på å hele tiden fikse alle feilene, men med Firefox har det ikke vært noen problemer Lenge leve Firefox
Dell_Inspiron Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Han stolte på mange, han Man blir paranoid av å bruke Explorer . Instinkt som er livsviktig hvis man skal overleve en hverdag med Explorer.
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) fierefox er exolorer wannabe... firefox er en nedstrippa explorer og har et litt annet design, ikke noe mere, opera foerever Firefox bruker den samme popup fjerneren som man får med sp2. så den er helt lik exlporer sin, man kan faktisk se at dem bare har skrevet om explorer til firefox på det vestele vinduet som spretter opp.. edit: skrivefeil og desset klare den ikke å hvise menyen til fx: racing.no eller man kan ikke skjifte kanl på nrk-nettradio. Endret 21. desember 2004 av freddy85
Gronz Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 fierefox er exolorer wannabe...firefox er en nedstrippa explorer og har et litt annet design, ikke noe mere, opera foerever Firefox bruker den samme popup fjerneren som man får med sp2. så denn er helt lik exlporer sin, man kan faktik se at dem bare har skrevet om explorer til firefox på det vestele vinduet som spretter opp.. 1. Du kan jo skinne Firefox, da 2. Sikkert for at IE-brukere skal føle seg hjemme. Ellers *synes jeg* at det er en god måte å varsle om blokerte pop-ups.
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 fierefox er exolorer wannabe...firefox er en nedstrippa explorer og har et litt annet design, ikke noe mere, opera foerever Firefox bruker den samme popup fjerneren som man får med sp2. så denn er helt lik exlporer sin, man kan faktik se at dem bare har skrevet om explorer til firefox på det vestele vinduet som spretter opp.. 1. Du kan jo skinne Firefox, da 2. Sikkert for at IE-brukere skal føle seg hjemme. Ellers *synes jeg* at det er en god måte å varsle om blokerte pop-ups. ja, jeg mener nå at firefox er nedstrippa (litt enklere versjon) av explorer. Jeg holder meg hvertfall til opera, skikkelig kvalitet the houl way..
akh Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Enig med sistnevnte. Opera er tingen. Men Firefox er også en god browser som sikkert er midt i blinken for mange. (bare for å stoppe en eventuell browserkrig her).
Bluebeans Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Det er ikke lenge til Firefox mister en bruker. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=345274
Dell_Inspiron Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Enklere utgave av Explorer? Den har jeg gjerne lyst til å høre en forklaring på. Mulig den er "enklere" siden man ikke plutselig for 130 ekstra toolbars på den, som man gjerne får med IE. Uansett kan man få extensions i massevis for Firfefox. Firefox uten extensions er omtrent som Explorer, bare med en del flere hurtigtaster.
Fjart Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Enig med sistnevnte. Opera er tingen. Men Firefox er også en god browser som sikkert er midt i blinken for mange. (bare for å stoppe en eventuell browserkrig her). Må si meg enig med denne lille kaninen..... Har brukt begge....men når Opera fungerer som den skal så er den helt konge.... Men for all del...Firefox er meget bra den også...
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Liker FF jeg, har aldri hatt problemer med den browseren. Men nå skal det sies at jeg kjører den under linux. (Skal vel ikke være såå forskjellig fra win-versjonen?).
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Har ingen problemer med Mozilla Firefox, nesten ikke spyware etter at jeg begynte å bruke den i stedet for IE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå