Gå til innhold

Når blir WoW sluppet i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vivendi har ikke gått ut med noen lanseringsdato i Norge eller Europa enda, bortsett fra "tidlig 2005". Det butikker evnt. måtte si utover dette er utelukkende basert på rykter, spekulasjoner eller ønske om å trekke til seg flest mulig forhåndskjøpere.

Når en dato blir fastsatt, kan du være sikker på at vi vil oppdatere produktsiden for World of Warcraft, skrive en nyhetssak på Gamer.no og naturligvis oppdatere utgivelseslisten.

• 2 uker senere...
Skrevet

http://en.wow-europe.com/

Starting with the European Final Beta Test in early January 2005, all European servers will be assigned a preferred language. English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta.

Haaper det kommer senest februar.

Skrevet

Jeg har hørt 11. februar, så jeg håper det stemmer. Ingen krise hvis det ikke gjør det, men det hadde vært hyggelig hvis det kom så fort som mulig - så lenge det er spillbart.

Skrevet

Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før.. men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7...

Skrevet

Vennligst ikke oppgi noen datoer som Blizzard ikke har gått ut med selv. Vi er fint lite interesset i å høre rykter og spekulasjoner fra butikkansatte eller webshoper. Se andre post i denne tråden for mer informasjon.

Skrevet
Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før.. men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7...

da har jeg burstag :)

men i strategi guiden står det 18 februar...

det har en kamerat sakt i allefall

Skrevet
Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før..  men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7...

da har jeg burstag :)

men i strategi guiden står det 18 februar...

det har en kamerat sakt i allefall

Amazon vet like lite som deg om når de får spillet i hyllene. De gjetter som alle andre. Som Tor-Steinar sa: Fint om dere bare dropper å komme med slike datoer. De er 100% sprøyt. Alle sammen.

Det mest interessante på den fronten kan dere lese på linken nedenfor, men det er ikke noe man kan stole på det heller.

http://gamer.no/art.php?artikkelid=12773

Skrevet

ehh , jeg kom med det for at det står i strategi guiden , til wow

og ingen andre har kommet med noe mer riktig ?

så jeg ville anta vis noen ser det står en relese så poster de den her ?

og det er netopp det jeg gjorde , det var ikke for og være slem liksom ;)

Skrevet

offtopic; Undertaker WWE fan? :p

Ontopic; Hvem sier at retail kommer ut etter 10 dager fb slutter? Mange påstår det fordi at det har skjedd med open beta og retail US.. Det er ikke sikker at det vil skje i EU også

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...