eQunix Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hva er realease date for WoW i norske butikker?
TST Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Vivendi har ikke gått ut med noen lanseringsdato i Norge eller Europa enda, bortsett fra "tidlig 2005". Det butikker evnt. måtte si utover dette er utelukkende basert på rykter, spekulasjoner eller ønske om å trekke til seg flest mulig forhåndskjøpere. Når en dato blir fastsatt, kan du være sikker på at vi vil oppdatere produktsiden for World of Warcraft, skrive en nyhetssak på Gamer.no og naturligvis oppdatere utgivelseslisten.
~~Undertaker~~ Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 ka EB sa har ingen verdi. Kun datoer fra blizzard.com gjelder.
PcT Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 hmm er nok blizzard.co.uk som vil si noe.. ikke blizzard.com..
tacomodo Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 http://en.wow-europe.com/ Starting with the European Final Beta Test in early January 2005, all European servers will be assigned a preferred language. English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta. Haaper det kommer senest februar.
Blib Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Ingen grunn til å poste det her. Vi vet alle om det, og vi vet også at det ikke er til å stole på
Sir_cruz Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ringte Ebgames i dag og de sa i midten av februar har de fått info om i allefall
Dʋgɢtung Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har hørt 11. februar, så jeg håper det stemmer. Ingen krise hvis det ikke gjør det, men det hadde vært hyggelig hvis det kom så fort som mulig - så lenge det er spillbart.
KeEZeR Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før.. men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7...
OscarWoHA Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. Kilde? Tror ikke på deg.
TST Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Vennligst ikke oppgi noen datoer som Blizzard ikke har gått ut med selv. Vi er fint lite interesset i å høre rykter og spekulasjoner fra butikkansatte eller webshoper. Se andre post i denne tråden for mer informasjon.
KeEZeR Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. Kilde? Tror ikke på deg. Vel du kan jo smugtitte litt selv =) Selv om det ikke er en orntlig offisiel kilde.. så kan man regne med at spillet kommer i hyllene før spillet starter? http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...=sr_8_xs_ap_i1_
Sir_cruz Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før.. men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7... da har jeg burstag men i strategi guiden står det 18 februar... det har en kamerat sakt i allefall
Dʋgɢtung Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 men i strategi guiden står det 18 februar...det har en kamerat sakt i allefall Da har JEG fødselsdag. Hadde vært en fin gave det, ja. *hint hint*
Spillorakelet Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Datoen er foreløpig satt til 11. Februar. Vis det går knirkefritt blir det ingen utsettelse og man kan handle spillet fra den datoen
Aasgaard Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Vel... offisiel gamestart for world of warcraft... er den 25 februar.. så salget starter nok noen uker før.. men regner ikke med at det skjer noe før tidligst uke 6-7... da har jeg burstag men i strategi guiden står det 18 februar... det har en kamerat sakt i allefall Amazon vet like lite som deg om når de får spillet i hyllene. De gjetter som alle andre. Som Tor-Steinar sa: Fint om dere bare dropper å komme med slike datoer. De er 100% sprøyt. Alle sammen. Det mest interessante på den fronten kan dere lese på linken nedenfor, men det er ikke noe man kan stole på det heller. http://gamer.no/art.php?artikkelid=12773
Sir_cruz Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 ehh , jeg kom med det for at det står i strategi guiden , til wow og ingen andre har kommet med noe mer riktig ? så jeg ville anta vis noen ser det står en relese så poster de den her ? og det er netopp det jeg gjorde , det var ikke for og være slem liksom
andre_goaaal Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 offtopic; Undertaker WWE fan? Ontopic; Hvem sier at retail kommer ut etter 10 dager fb slutter? Mange påstår det fordi at det har skjedd med open beta og retail US.. Det er ikke sikker at det vil skje i EU også
Anbefalte innlegg