Gå til innhold

cs:s \cs1.6 i samme liste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey

jeg har kjøpt Hl2 for noen uker siden.

selfølgelig for å spillehl2 singelplayer å cs:s online

nor jeg var ferdig å innstalere spille( 6 cder :cry: ) så var jeg omsider komt til regestrering av spill å mekke ny steam account!

det ordna jeg å j eg ivir skulle teste cs:s for første gang.

men jeg lentet å spille cs1.6 pga mange av mine venner spiller det pga ikke go nokk pc til cs: osv osv

men jeg har KUN HL2 å cs:s i "playgames" lsita i steam.

lenger nede står det heller ikke at jeg kan innstalere dod cs\teamfortress osv alle disse modene.

di sgto jo der på den gamle cs1.6 accunten min. kan ikke spille på den pga keyen er bannet (ikke spør hvorfor!)

har prøvd å instalere cs1.6 med en separat install å prøvd å få den inpå min nye steam liste men den lagers seg bare en ny steam vis dere sjønner.

hvordan kan jeg å cs1.6 inn på min nye cs: \ hl2 liste.. :roll:

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Play Games - Browse games...

Se om du finner det der.

Er mulig jeg er helt på villspor nå, siden jeg egentlig ikke forsto noe særlig av det der.

Ikke for å være frekk, men hvis du ikke har skrivevansker, så bør du virkelig øve litt på norsk bokmål.

Skrevet

Uhm, correct me if I'm wrong, men det har vel aldri blitt sagt at CS 1.6 følger med HL2?

Så eneste måten du kan få spilt CS 1.6 på er vel om du kjøper en vanlig HL-key, eller tilsvarende (Gunman Chronicles, Blueshift etc).

Skrevet
Uhm, correct me if I'm wrong, men det har vel aldri blitt sagt at CS 1.6 følger med HL2?

Så eneste måten du kan få spilt CS 1.6 på er vel om du kjøper en vanlig HL-key, eller tilsvarende (Gunman Chronicles, Blueshift etc).

Følger vel med HL2 Silver og Gold. Tror jeg iallfall.

Skrevet

Hvasieru? "cs:s \cs1.6 i samme liste"?

Og hvorfor forventer du egentlig å kunne spille 1.6 etter at du har kjøpt HL2? Det følger jo ikke med... Kun "silver versjonen" og "gold versjonen" du kjøper over steam har med cs 1.6 / Condition Zero, DOD osv.

Og: "di sgto jo der på den gamle cs1.6 accunten min" Hva skal det bety? Hadde du en egen account for 1.6? Da har du nok misforstått steam oplegget en del.

Skrevet

okei , ja det var jeg trudde at det ikke følgte med.... men andre kompiser av meg har alle spillene\ mods i samme liste å kan spille..

ja jeg har skrivevansker å leif er i alle inleggene mine!,

har en tendens til å skrive alt for fort da kommer det skrive feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...