Gå til innhold

Naruto + gamere....


Anbefalte innlegg

:hmm: Blir kanskje litt feil forum å poste dette i, men siden (sånn jeg har forstått det) så er det nesten bare ihuga gamere som ser på "Naruto".

Kan noen vere så greie å ta seg tid til og forklare hvorfor ein så dårlig møkka serie som Naruto har greid å trollbinde en hel hærskare av gamere??

Å sitte å se på denne halvsprøe lille japanske muskelbunten sprette rundt å gjør masse humbug må da vell bli kjedelig i lengden (ca.30 sekunder for min del).

Dere kan se på hva dere vil for meg, men jeg bare lurer på hva som er så fascinerende med serien....??? :hmm:

 

Edit: æ d muli, nå doggel posta eg au.... yeye :blush:

Endret av Ph03niX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var bra du tokk opp, kom på at eg ikkje hadde lasta ned den nyaste episoden no :)

Naruto er ikke etter min mening den beste animeserien, men ok.

Eg liker vel naruto fordi eg like anime med en slags form for ad&d, eller er jo nauto en stor taper uten venner som kjemper seg fram her i livet

Lenke til kommentar

Full metal alchemist er den mest geniale og rørende serien ejg har vært borti. Den er så fantatisk. Foretrakk den fremfor naruto. Men mange andre som ikke her hardcore gamere som ser på. Flere millioner japsere som ser på, og tviler på at mange av dem er hardcore gamere. Kanskje fordi mange gamere driver med warez, og får tak i episoder slik som mange andre her i denne verden ikke klarer, bortsett fra japanerne som ser på tv.

Men naruto er kult. Syntes først at "grafikken" eller tegningene ikke var noe bra i starten, men nå er den ganske bra. Storien er jo ganske heftig, og karakterene er jo helfete. De veksler mye mellom humor og rørende øyeblikk. Dessuten er slosskampene kule. Men problemet er at de bruker så lang tid på alt mulig:

 

Hvor mange Narutoer trenger du for å skru inn en lyspære?

En, men du trenger fem episoder :p

Lenke til kommentar

YAY!!! Naruto 115 er her alle fans :D

Jeg som alle håper at det går bra med Chouji!!

Noen som vet om han døde (nå ødela jeg kanskje spenninga for mange)?

 

Elsker Naruto, men jeg er enig Full metal alchemist var bedre!!

 

Gleder meg til final fantasy: advent children kommer ut...Den ser helt konge ut. Alle som ser anime, gå inn på www.animesuki.com og last ned en promo av den!!!

 

AHHHH!! gleder meg!!

15% av naruto 88% igjen!! HAHA :thumbup:

 

Alle som leter etter en grunn så, hele konseptet til naruto er vennskap. Dette er et typisk barne program som skal vise hva vennskap er. samma er det med pokemon og digimon alle har et tema et budskap. Men whatever alle ser på fordi det er rørende kult og spennende. elsker alle teknikkene!!

Se her sitter jeg å prater i vei, Slutt med det kriss,SLUTT MED DET!! HEHE

Lenke til kommentar
Phoenix: Du bør se litt mer en et par episoder for å se om det er dårlig eller ikke. Haterm sånne folk som sier anime er dårlig bare fordi Pokemon og Digimon er dårlig, og det er de eneste seriene de har sett.

Skal love deg at jeg har pint meg igjennom litt mer en et par episoder.... fortsatt like dårlig... :hmm::hmm::no:

Lenke til kommentar
Phoenix: Du bør se litt mer en et par episoder for å se om det er dårlig eller ikke. Haterm sånne folk som sier anime er dårlig bare fordi Pokemon og Digimon er dårlig, og det er de eneste seriene de har sett.

Skal love deg at jeg har pint meg igjennom litt mer en et par episoder.... fortsatt like dårlig... :hmm::hmm::no:

Tydeligvis ikke nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...