Gå til innhold

Fjerning av "entry" knappen på k700i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg se k700i, og er kjempefornøyd bortsett fra en ting: Telefonen har entry fra Telenor, som da erstatter "mer" knappen på telefonen. Dette er sinnsykt irriterende da jeg for det første aldri bruker entry knappen, og for det andre har bruk for å komme lett til valgene jeg før hadde på mer knappen. Det går jo an med hurtigtaster, men "mer"-knappen var mye bedre.

Kan jeg fjerne entry ved å oppdatere sw eller noe? Har tilgang på dockingstasjon til p900 + bluetooth på pc. Setter pris på hjelp!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men er visst i bumpemodus i dag...

Skulle gjerne også visst svaret på dette.. :)

En ting til...

*Dragon*.. Ikke prøv deg å komme med "SØK!" engang.. Det er akkurat det jeg gjør... :p

Skrevet

Når entry er innstalert på mobilen er det nesten umulig å få det fjernet, eneste mulighet er vel å slette all sw på mobilen og oppgradere den med standard software.

Skrevet
Når entry er innstalert på mobilen er det nesten umulig å få det fjernet

Umulig er det langt der i fra, men softwaren må riktignok gjøres noe med.

I frykt for å bli beskylt for reklame, linker jeg til mitt forum hvor du finner litt mer info om emnet..

Skrevet (endret)
Merkelig....Første treff på Google var GSM Teknikk :D

Er ikke merkelig i det hele tatt når en betaler andre som hjelper deg å jukse på Google :thumbdown:

Endret av Lurifaksen
Skrevet
MÅ man ikke ha Terminator Dongle for å unlocke?

Nei, TD hjelper ikke på de nye SE telefonene (SEMC). Trenger enten "vanlig" datakabel og tilgang til en "unlock-server", eller adskillig dyrere utstyr.

Lurifaksen(F*e***k ):
?

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...