Kurt P Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Heisann.. Jeg kjeder meg veldig om dagen, og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av et godt spill.. Spillene må være i FPS eller RTS sjanger.. (med mindre dere klarer å overbevise meg om noe annet) Jeg har spilt hl2/doom3/farcry, og har også prøvd Battle for middle earth.. Vil ha noe annet.. Mvh Kurt P
mr. fotball Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Max Payne 2 kan være en ide. Har nettopp spilt igjennom det selv. Det er et veldig godt og underholdenes spil.
storeelg Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Vel, la meg overbevise deg om att det faktisk finnes noe annet som er verdt å teste Spill Baseball med/mot 17 andre spillere. Utrolig fedt, jeg har vært hekta siden August. http://www.ultimatebaseballonline.com Eller, spill golf mot andre mennesker: http://www.shot-online.com Begge spill er friske pust i enn ellers voldelig (spill)verden
mcbeef Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Max Payne 2 kan være en ide. Har nettopp spilt igjennom det selv. Det er et veldig godt og underholdenes spil. Absolutt Veldig bra spill. Spill gjerne igjoennom 1rn også hvis du ikke har spillt det.
Djevlen Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Call of Duty.. Med eller uten tilleggspakka United Offensive. Det spillet er gull verdt.
Elendil Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Call of Duty med eller uten expansion. Singleplayer oki, multiplayer supert. Men er det helst singleplayer eller også multiplayer du skal spille?
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Rise of Nations? (liker ikke dette så godt, men mange gjør det) Starcraft Broodwar? Call of Duty? Codename Panzers? C&C Generals? C&C Red Alert2? Total War: Rome? Ghost Recon? (genialt spill, mye bedre enn Rainbow Six serien)
M@R7!N Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 The Chronicles of Riddick! Veldig bra spill
Nolander Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Max Payne 2 kan være en ide. Har nettopp spilt igjennom det selv. Det er et veldig godt og underholdenes spil. Absolutt Veldig bra spill. Spill gjerne igjoennom 1rn også hvis du ikke har spillt det. Kan anbefale Max Payne 2 ja. Spiderman har det nå til 99 kr(PC best buy). Anbefaler alle å kjøpe det. De har forresten også Hidden and Dangerous 2 og Diablo 2.
abcosv Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Sid Meier's Pirates! er helt klart noe jeg kan anbefale. Det er kanskje ikke det dypeste eller vanskligste spillet der ute, men gøy er det!
Kurt P Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hmm.... Føler dere har ramset opp ting jeg har spilt og/eller spill som ikke virket så veldig passende for meg.. fler? Hvis dere istedenfor å ramse opp mye rart, så kan dere heller fortelle litt om hver enkelt Endret 20. desember 2004 av Kurt P
steffis_11 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hidden & Dangerous 2 + tilleggspakka Sabre Squadron. Taktisk skyter under 2. verdenskrig. Et av de beste spilla jeg har spilt noensinne. Her går det ut på å tenke før man trekker av. Vanvittig bra gameplay, grafikk og realisme! Jeg hadde det kopiert før, men etter å ha prøvd en stund fant jeg ut at dette måtte tilføyes i samlingen min. Kjøpte det på tilbud på gamesmix for et halv år siden. (99kr.) Alle andre steder jeg har sett etter det koster det mellom 3 og 4 hundre... Multiplayer-delen er helt genial - her kan du f.eks gjøre oppdrag sammen med andre...! Terningkast 6! Andre spill å anbefale: RollerCoaster Tycoon 3, Rome; Total War, Max Payne 2, Football Manager 2005. Jeg anbefaler www.dinside.no/data hvis du leter etter anmeldelser av spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå