Gå til innhold

Prisen på HL2 i elkjøp butikk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Koster HL2 299, hvis jeg skal kjøpe det fra hyllen på elkjøp, eller er tilbudet bare på nett?

Elkjøp har ikke prisgaranti mot elkjøp.no lenger.

Så hvis butikken forlanger 395.- for spillet så må du "prute"

på den gamle måten.

Skrevet

Virker for øvrig som om både elkjop.no og de fysiske butikkene satt opp spillet til 399,- forrige uke, i likhet med prisøkningen på en rekke andre varer (Pioneer 370, den billige luxor-dvdbrennerern, mm.).

Skrevet (endret)
det er samme prisen  på nettbutikk i butikk og nett på elkjøp...de har pris garanti.. ;)

Prisgarantien mellom nett og butikken gjelder ikke lenger.

Hmmm, det er litt rart med tanke på at Elkjøp bruker endel tilbud i butikkene til å trekke kunder inn i butikkene. Dette av den enkle grunn er at du kommer inn for å kjøpe Hl2 f.eks, men går ut med ett spill eller to til. Kanskje en DVD film og ny krølltang til mor. ;)

Ergo, Elkjøp kjører endel lokketilbud for å trekke kunder.

Selv har jeg ikke noe spes imot å handle hos Elkjip ;) men det er grunnet at jeg vet hva jeg vil ha, trenger ikke hjelp av elkjøps selgere. hehe

[Edit] Er da endel type varer som jeg heller handler andre steder da, selv om elkjøp har dem i sprtimentet, jeg bare vet hvor jeg skal gå for å få ting til best muligh kvalitet og til best mulig pris stort sett.

Endret av Zimon
Skrevet
Virker for øvrig som om både elkjop.no og de fysiske butikkene satt opp spillet til 399,- forrige uke, i likhet med prisøkningen på en rekke andre varer (Pioneer 370, den billige luxor-dvdbrennerern, mm.).

Printer`en min også. Fra 795.- til 1695.-. :thumbdown:

Den er litt drøy synes eg. :dontgetit:

Skrevet

Hehe... jeg kjøpte mitt HL2 på spaceworld... gav 399, dreit i å spare 100 kr, ville kostet like mye bensin for å kjøre til nærmeste elkjøp...

var 18 da jeg kjøpe det, men han i disken, spurte "har du leg?"

jeg så litt nøyere på han (han så ut som en pjokk), så spurte jeg, "har du?"

da blei han rød i trynet, løp inn på bakrommet og hentet pappan sin :p faren dreit langt i leget... betalte med kort, men han gadd ikke spørre en gang... (har ikke visa)

Skrevet

Printer`en min også. Fra 795.- til 1695.-. :thumbdown:

Den er litt drøy synes eg. :dontgetit:

Ja, Pioneer DV370S gikk fra 699 til 1295 på mandag, Luxor 1203 gikk fra 1499 til 22xy, og så til 2795,- i løpet av uka. Regner med de tok påslag i jula for å kunne annonsere med "alt skal ut, vi tømmer lageret, dumpepris" (=tidligere normalpris) på nyåret.

Den trådløse tv-overføringa jeg kjøpte i julegave sugde også, skal bytte den inn i en dvd-spiller så fort de setter ned prisene til normale nivå igjen.

Må si jeg liker lite den markedsføringsstrategien som går på å sette falskt høye priser, og så alltid kunne annonsere med tilbud. Dell gjør akkurat det samme, slenger på 500 i veiledende (villedende) pris, for så å enten ha "500 kroner avslag", "gratis minneoppgradering" eller "større harddisk" hver måned.

Nå er jo riktignok markedsføringsloven ikke den eneste Dell har brutt i sin tid i Norge, forbrukerkjøpsloven fløy dem jo tilsynelatende rett over hodet de par første årene.

Skrevet
Hehe... jeg kjøpte mitt HL2 på spaceworld... gav 399, dreit i å spare 100 kr, ville kostet like mye bensin for å kjøre til nærmeste elkjøp...

var 18 da jeg kjøpe det, men han i disken, spurte "har du leg?"

jeg så litt nøyere på han (han så ut som en pjokk), så spurte jeg, "har du?"

da blei han rød i trynet, løp inn på bakrommet og hentet pappan sin :p faren dreit langt i leget... betalte med kort, men han gadd ikke spørre en gang... (har ikke visa)

Merkelig liten historie...

Skrevet
[iC' date=19/12/2004 : 00:04] Ja, det er 299, og det er ikke et tilbud, men en fast pris på spillet...

Fast pris nei ? Eg meiner å huske det berre var sånn 'Før-Juls Kampanje'.

Sjekk her

Skrevet (endret)

Er 16 jeg, fikk ikke noe problemer på Spaceworld der jeg kjøpte det. Skryte litt: førstemann som kjøpte det på Spaceworld bystasjonen i Bergen, det var meg det! :fun:

Endret av kiMMey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...