PC Gamer Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg bor i en liten bygd der det ikke er bygget ut til ADSL, og det kommer ikke før slutten av 2005. Så jeg vurderer Bredbånd over satelitt, noen som vet om noen OK leverandører?
tozer Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 tror det er ganske dyrt, pingen er ganske dårlig, du må koble opp via modem ( som blir utlinja di ) du må ha en parabol antenne på veggen, lik tv parabol. vet ikke hvem som kan tilby noe slikt, men vet et er et par.
frank_jarle Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Desverre vet jeg ikke om noen som leverer BB over satelit. Men naar det er sagt. JEg vill ikke anbefale det hvis du spiller online eller bruker andre aplikasjoner som trenger rask respons tid, derimot surfer du kun paa internet, henter eposten din, saa gaar det greit. Men belag deg paa en forsinkelse rundt 400ms (tror jeg), saa har du tenkt aa spille saa ligger du langt etter. Den andren tingen er vel at det er litt dyrt, med mindre prisene har sunket mye. Frankie Singapore
sub1343 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg vet tiscali leverte det før med det er dyrt og en helt sinnsyk latency. Her er en artikkel om det.
Doscaia Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Bredbånd over satelitt fungerer dårlig ettersom en bruker TCP/IP protokoll, den krever strengt tatt like mykje kapasitet begge veier, og når du då har modem ene veien funker det dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå