Gå til innhold

Vannkjøler +Miditower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-04 23:12, Kattefisk skrev:

Jeg har tenkt til å kjøpe det, vil det bli veldig slit å lage hull til 120mm vifte i det? Det hadde vært en fordel og ha vannkjølingen inne i kabinettet når jeg skal på LANparties...irriterende å ha det utenfor.




 

Alt kommer inni da.der du ser 80-92mm vifta nede helt forran i kabinettet på linken din må du bare lettere modifisere innsuget litt :smile: ,så 120mm vifta får luft.VIKTIG,du trenger ca 150mm ledig høyde(hvis du skal ha maxxexpert mono rad.Jeg måtte fjerne en av hardd.brønna i min maskin,så jeg kan bare ha en 3.25" hd+floppy,men har ledige 5" brønn så det går greit

Lenke til kommentar

Jeg har også chieftec midi og klarte å skvise inn vannkjøling jeg :grin:

Hele systemet:

Syst.JPG

 

Blowhole til 120mm vifte over radiator BI Extreme:

Blowhole.jpg

 

Blowhole 80mm som kjøler Northbridge og RAMsinks:

Blowhole2x.JPG

 

Funker veldig bra. Når jeg får spenn skal jeg inkludere GPUen også - kanskje NBen.

Lenke til kommentar

Alt du trenger er en drill med ca.3mm bor.Først hvis du ser på bildene til super digg der han har festet hardd.er d en liten "feste brakett",denne er festet med standard pop nagler.det er 3 nagler som holder hele festet til harddisk brønnen,de er det bare å båre av.OG skulle du angre en gang eller selge kabinettet er det bare å poppe festet på plass i gjen med 3 stk standard alu.pop nagler.Hele kabinettet er festet med pop nagler.ganske kjekke de.Fordelen med å ha radiatoren under harddisk og floppy er at det blir "usynlig",alt du trenger gjøre er å forstørre det orginale 80-92mm vifte hullet til 120mm,og lage 4 feste hull til vifta.Bak delen er at du mister en harddisk plass eller 2.MEN etter linken din til kab å bedømme er det helt på grensa om det går med radiatoren under hdd brønnene(ser ut som det er en stor felles brønn.)Maxxexpert rad trenger 15 cm og CHIEFTEC kab er litt forskjellig i konstruk.fra ditt kab. av hdd brønner så jeg har ca 5cm både over og under å gå på ,når jeg fjerna det ene festet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...