Thor. Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Hallois Jeg formaterte heile dataen f;r denne uka og la inn xp pro p[ pc en no he i noen problem det f;rste er at n[ er tastaturet mitt blitt amerikansk og jeg klarer ikke [ endre det i tastatur innstilingen i kontroll panelet. alts[ finner ikke norsk tastaturoppsett driverene hjelper ikke stort problem st;rre er at directX ikke funka kj;pte Roller coaster tycoon 3 (rct3) p[ pc en min og tenkte jeeeeeee endelig noe [ spille i jula, instalerte..... etter [ ha instalert spillet s[ sto det *du m[ instalere directX 9.0 b for [ spille (rct3)* jaja ok klikket jeg slengte inn DX9.0b starte spill....plopp s[ sto det at opploosninga var utenfor skjermens rekkevidde. ok det er ingen krise tenker jeg og oppgraderer til 9.0 c. starte spillet, *igjen* BANG!!! NEI ikke igjen ok gikk inn i dxdiag gjenom kjoor. testa direct 3d 7.0 ok 8.0 ok 9.0 out of range..... HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Maa spille rct 3 uansett ammendrag av pc en min -------------------------------------------------------------------------------- Hovedkort: CPU type AMD Athlon XP, 1350 MHz (6.75 x 200) 1500+ Hovedkort MSI KT3V (MS-6712) (6 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio) Hovedkort chipset VIA VT8367 Apollo KT333CF System minne 512 Mb (PC2700 DDR SDRAM) Skjerm: Skjermkort NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (128 Mb) Skjermkort NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (128 Mb) 3D kort nVIDIA GeForce4 Ti 4200 Multimedia: Lydkort Creative SB0240 Audigy 2 Platinum Sound Card Lagring: Diskett stasjon Diskettstasjon Harddisk SAMSUNG SP8004H (80 Gb, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) Temperaturer: Hovedkort 34 °C (93 °F) CPU 55 °C (131 °F) optiske dvd brenner samsung cdrw brenner samsung hardisker 80 GIGA ntfs til oppsumering s[ mener jeg at direct x ikke funker PS: i he nyeste nvidia drivere PS2:vedlagt fil er logg til dxdiag
Haraldson Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Angående tastatur-problemet. Dukker det ikke opp en liten blå firkant ved siden av tray der det står [EN]? Høyreklikk på den, Settings, slett den engelske, legg til norsk, OK..?
Thor. Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Angående tastatur-problemet. Dukker det ikke opp en liten blå firkant ved siden av tray der det står [EN]? Høyreklikk på den, Settings, slett den engelske, legg til norsk, OK..? he ikke noe sant paa blaa linja
Thor. Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Angående tastatur-problemet. Dukker det ikke opp en liten blå firkant ved siden av tray der det står [EN]? Høyreklikk på den, Settings, slett den engelske, legg til norsk, OK..? he ikke noe sant paa blaa linja haha he fått ordnet det måte gå inn i regionale innstillinger via kontrollpanel så fikse litt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå