Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan i s... f... skal jeg få bra signaler


Anbefalte innlegg

Hvis det er wlan signaler du snakker om, kan du f.eks bygge en ekstern antenne til ditt eksisternede wlankort.

Det er nok av info på nettet om denslags prøv GOOGLE!

Du kan også ta en titt på NorwayWireless for info på norsk...

 

Et tips til neste gang du skal poste noe på et forum, prøv å spesifisere hva det er du har problemer med, hva slags utstyr du har osv.

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry at det ikke sto noe annet en topic... men jeg fikk bare en error, desverre

 

så jeg prøver igjen

 

jegh ar smc2804WBR router som jeg også har koblet til en drictional antenne. som jeg fikk høre jeg burde gjøre.

jeg har to maskiner i første etg med tilhørende pci kort, som er kjøpt til routeren. også smc.

 

slik er det satt opp

 

jaja nå ser det ikke ut som om bildet vil opp på nett men men... jeg prøver å forklare...

 

jeg har router i 2 etg. og pcene i 1 etg.. det er et gulv og en vegg i mellom, og det er snakk om en avstand på maks 8 meter...

den directional antenne er satt opp slik at den peker rett ned mot pcene (altså skrått ned) og pinne antennene på datamasinene er satt slikt at sidene på dem går opp mot den igjen (dem også da altså skrått)... sikkert ikke enkelt å forstå hva jeg mener men det er jun slik jeg klarer å forklare det...

post-61-1103223681_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...