Solid Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Noen steder i spillet strekker på en måte grafikken seg. Som om noe blir utvidet og forminsket når jeg beveger aimet. Dette går meg på nervene ettersom jeg har ny og ganske en og bra pc. Og selvgølgelig har jeg ikke peiling nok til å fikse det. Er det noe med skjermkortet er det lite jeg kan gjøre. Men jeg tar gjerne mot tips fra dere om hva jeg kan gjøre. Tusen takk for alle svar. Edit: Hvis dere forteller meg hvordan jeg legger til bilde kan jeg vise dere problemet. Endret 20. januar 2005 av Solid Knight
laserskriver Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det blir lettere å hjelpe deg hvis vi får vite maskinvaren din.
Solid Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Det blir lettere å hjelpe deg hvis vi får vite maskinvaren din. Heheh. skal sjekke nå.
Zeph Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du har ikkje lasta ned ein forstørrelsesglas-mod?
Solid Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Her er hardwaren: Prosessor: AMD Athlon 64 XP3400+ HD: 2*160 GB SATA 7200rpm Skjermkort: 256MB ATI Radeon 9800XT (ViVo, DVI) RAM: 2* 512 MB DDR SDRAM, PC400 Lydkort: Audigy 2ZS PCI(6.1) Hovedkort: Grønt ATX hovedkort Det skal vel være det tror jeg.
Solid Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Du har ikkje lasta ned ein forstørrelsesglas-mod? Jeg har ikke lasta ned noen ting.
LuggagE Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Har du moddet noe på pcen din? Eller overklokket noe? Hva med drivere? Har du de nyeste? Hmm.. Satt du sammen pcen selv? Eller kom den i "pakke"? Kanskje noen av delene blir sinna på hverandre? Hva slags oppløsning osv har du på HL2 da? Skjer det samme på andre spill? Ble mange spm gitt ^^ Lista: - Moddet noe? - Overklokket noe? - Nyeste driverne? - Deler som ikke fungerer sammen - Grafikk-instillinger på HL2 - Gjelder dette bare HL2? Post svar så kan vi hjelpe deg mer Lykke til!
Solid Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 - Moddet noe? - Overklokket noe? - Nyeste driverne? - Deler som ikke fungerer sammen - Grafikk-instillinger på HL2 - Gjelder dette bare HL2? Post svar så kan vi hjelpe deg mer Lykke til! Den kom som pakkeløsning så jeg tror ikke delene har brutt ut krig med hverandre. Jeg tror nok delene har samme socket da. Overlocking vet jeg ikke hva er. Har ikke moddet noe som helst. Jeg vet ærlig talt ikke hva slags drivere det er men de bør vel være ganske nye. Kjører høy grafikk men problemet er der uansett hvor høy oppløsning jeg har. Og ja dette gjelder bare HL2.
LuggagE Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 - Moddet noe? - Overklokket noe? - Nyeste driverne? - Deler som ikke fungerer sammen - Grafikk-instillinger på HL2 - Gjelder dette bare HL2? Post svar så kan vi hjelpe deg mer Lykke til! Den kom som pakkeløsning så jeg tror ikke delene har brutt ut krig med hverandre. Jeg tror nok delene har samme socket da. Overlocking vet jeg ikke hva er. Har ikke moddet noe som helst. Jeg vet ærlig talt ikke hva slags drivere det er men de bør vel være ganske nye. Kjører høy grafikk men problemet er der uansett hvor høy oppløsning jeg har. Og ja dette gjelder bare HL2. For det første heter det overKLOKKING Så da har du antagelig ikke gjort det ^^ Gå inn på www.ati.com og last ned de nyeste driverene, så prøver du etter det.
Solid Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Jeg prøvde å laste ned family driveren og innstalerte den, men problemet er der fortsatt. Tror dere svenskemetoden(formatering:D ) vil funke. Vær så snill å hjelp meg.
potetgullmannen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 er det kortet ordentlig bra?9800xt jeg kunne få det for 2000,- ferdig klokket bra tilbud?
sageman Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 er det kortet ordentlig bra?9800xt jeg kunne få det for 2000,- ferdig klokket bra tilbud? Ikke verdt 2000kr, nei.
iStephano Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 sjekk BIOS, jeg hadde et lignende problem med mitt system når jeg spilte Half Life 2, inne i BIOS var det en innstilling som var skrudd på "optimize system" altså systemet mitt var overklokket, tror CPU`en var klokka 3% mer eller hva det stod. hehe tok og loadet inn "Faile Safe System" Og problemet ble borte. Prøv det samme hvis hovekortet ditt har denne fungjsonen eller lignende. takker for meg ja
Solid Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 (endret) *slettet dette* Endret 20. januar 2005 av Solid Knight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå