Djengo^^ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 det var et veldig dårlig og uoversiktlig gameplay. ble og skuffa av grafikken. Var teit at du måtte trykke på en enemy å så trykke på en attack button... Så finner jeg ikke options der jeg har oversikt over knappene å hva de gjør. Så står det ingenting om hva attributesa og skillsa gjør. BLÆÆ
Hawkmoon Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det finnes en online manual vet du, kan vere smart å ta en titt før du kaster deg hodestups inn i et nytt spill/spillkonsept! Lenge siden jeg har spilt, men tror det er nok å holde inn shift å klikke på skills/attributes, so får du info
Tom80 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 har testet ao litt nå.. har aldri spilt sånn type spill før skjønte fint lite egentlig
Djengo^^ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 har testet ao litt nå.. har aldri spilt sånn type spill før skjønte fint lite egentlig heheh jeg skjønte ikke en dritt jeg heller var ganske innvilka spill
Sigga Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg lasta ned trialen, men jeg orka ikke all patchingen.
nd4spd Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Laster ned i 1 KiB/s... *gjesp* Edit: Nå har det gradvis gått opp til 12 KiB/s Endret 18. desember 2004 av nd4spd
mr. Bjerre Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg laster det ned nå (bittorrent), har stått på i 14 timer, og det står at det er 20 timer igjen. Sinnsykt dårlig hastighet. Jeg er litt forvirra nå, jeg har jo Telenor adsl basic
Dʋgɢtung Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg lasta ned trialen, men jeg orka ikke all patchingen. Du burde heller bare laste ned AO uten expansionpacks - da trenger du ikke å patche etter du har lastet det ned. Det er ikke like bra uten Shadowlands, men det overlever jeg siden det er gratis. Vurderer faktisk å aktivere kontoen min med Shadowlands også, men det får jeg se an. Både jeg og bruttern (11 år) spiller AO nå. Får se om vi ikke får teamet opp, for det er kjedelig å spille alene synes jeg.
Djengo^^ Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 er det bare meg eller er Rubi Ka veldig dødt for tiden ?
Potetdamen Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Testa nettopp, forsto ikke så altfor mye nei, men fikk ivertfall attacket noen smådyr. edit: maxet linja med den torrent fila jeg.. har 2mbit adsl fra teleh*r. Endret 18. desember 2004 av geedoo
Abe_ Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) det er vel mulig og deaktivere kontoen etter år når det ikke lenger er gratis, eller når jeg får meg WoW?? må man være 18-år? og hva er system specs? Endret 19. desember 2004 av Abe_
Xoduz Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Når jeg laga meg konto nå var det iallefal flust med folk i newbie områdene heh. Så "gratis AO"-stuntet ser iallefall ut til å funke for å få fornyet interesse for AO, og det er jo positivt for Funcom sin del. De tapte mange spillere på at lanseringen av spillet var så usannsynlig dårlig, men nå ser de ut til å ha fått skikk på koden sin, så kanskje de får en dugendes "boost" i playerbase pga dette, kan jo håpe på det. Forresten, er det normalt å kunne drepe monster som er x2 leveler over meg? Som level 5 martial artist drap jeg med letthet level 8-10 monster, som var oransje og røde til meg
XE800 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 det var et veldig dårlig og uoversiktlig gameplay. ble og skuffa av grafikken. Var teit at du måtte trykke på en enemy å så trykke på en attack button... Så finner jeg ikke options der jeg har oversikt over knappene å hva de gjør. Så står det ingenting om hva attributesa og skillsa gjør. BLÆÆ Du kan bruke TAB for å markere en fiende. Q for å angripe. Oppsett for knappene finner du ved å trykke F10 (Options). Hva skillsene gjør finner du ut ved å holde shift og klikke på en skill.
Dʋgɢtung Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 det er vel mulig og deaktivere kontoen etter år når det ikke lenger er gratis, eller når jeg får meg WoW??må man være 18-år? og hva er system specs? Du er fri til å avbryte når du vil. og de spør ikke om alder i det hele tatt. Du trenger ikke å oppgi noen som helst betalingsinformasjon, og det virker som Funcom virkelig har gjort jobben sin bra med dette tilbudet!
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Må si at jeg ikke syns spillet var underholdende nok. Jeg føler ikke at jeg spiller online fordi det er så dødt. En ting jeg lurer på, er grafikken bedre i Shadowlands og Alien Invasion? (Sikkert ikke )
Dʋgɢtung Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Alien Invasion vet jeg ikke noe om, men i Shadowlands er det mye mer stemningsfull grafikk, samt ny, fin skin. Selv synes jeg egentlig at grafikken er underordnet, siden AO med Shadowlands faktisk er bedre enn SWG og EQ2. Så hvis det kun er grafikk du er ute etter, er ikke AO noe for det.
Abe_ Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) det er vel mulig og deaktivere kontoen etter år når det ikke lenger er gratis, eller når jeg får meg WoW??må man være 18-år? og hva er system specs? Du er fri til å avbryte når du vil. og de spør ikke om alder i det hele tatt. Du trenger ikke å oppgi noen som helst betalingsinformasjon, og det virker som Funcom virkelig har gjort jobben sin bra med dette tilbudet! så hvis du ikke oppgir betalings informasjon så deaktiverer den av seg selv når tilbudet er over? EDIT: og hvordan i helve*r får jeg opp speeden på BT? finner ikke noe instillinger eller noe jeg, ha maks 3 kb/s speed Endret 19. desember 2004 av Abe_
Dʋgɢtung Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 det er vel mulig og deaktivere kontoen etter år når det ikke lenger er gratis, eller når jeg får meg WoW??må man være 18-år? og hva er system specs? Du er fri til å avbryte når du vil. og de spør ikke om alder i det hele tatt. Du trenger ikke å oppgi noen som helst betalingsinformasjon, og det virker som Funcom virkelig har gjort jobben sin bra med dette tilbudet! så hvis du ikke oppgir betalings informasjon så deaktiverer den av seg selv når tilbudet er over? EDIT: og hvordan i helve*r får jeg opp speeden på BT? finner ikke noe instillinger eller noe jeg, ha maks 3 kb/s speed Det vet jeg faktisk ikke, men de kan ikke kreve betaling av deg hvis du deaktiverer den - sånn for sikkerhetsskyld. Tviler sterkt på at det faktisk er folk her som gidder å spille det så lenge uansett. Selvsagt hadde det vært morsomt å fått masse nye folk rundt om kring, men det kommer vel dessverre ikke til å skje. Vurderer WoW, men så lenge jeg synes det er morsomt med AO - gratis til og med - kommer jeg til å prioritere det en stund fremover Lot bare BT stå over natta jeg, så var det ferdig 18 timer etterpå. Lastet opp godt over 1GB, og lastet ned "bare" 8xxMB.
ehs5 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Oh. My. God. Jeg har en anarchy online cd her et sted! Fikk den med i et eller anet pc blad for noen år sida.. Ikke demo heller. Tror dere det funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå