Gå til innhold

DNA ignorer fortsatt vietnamserne.


Anbefalte innlegg

Arbeiderpartiet, som direkte medskyldig til at millioner av vietnamesere må leve under kommunismens jernhånd, har ennå ikke tatt til fornuften. Sammen med hobbysosialistene i Høyre sier dem altså nei til vietnamesiske flyktninger. Antar Høyre fortsatt har dårlig samvittighet for deres svik mot USA og finner det lettest å ignorere problemet, mens Arbeiderpartiet fortsatt har problemer med å skjønne hvorfor noen flykter fra et sosialistisk paradis.

 

Sier meg enig med Jan Simonsen:

- Jeg har stor forståelse for de vietnamesiske båtflyktningene. Norge var med på å presse USA til å gi opp Vietnam, og var dermed medansvarlig for at disse menneskene måtte leve under et kommunistisk regime. Nå får vi bidra til å rydde opp, sier den uavhengige stortingsrepresentanten.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article316208.ece

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arbeiderpartiet, som direkte medskyldig til at millioner av vietnamesere må leve under kommunismens jernhånd, har ennå ikke tatt til fornuften

Ja, la oss invitere alle sammen til Norge...

Hvis vi greier å få pressa inn alle som sulter i Afrika her og, så skal vi nok greie å gjøre Norge til et uland også.

 

Ikke bare betyr det at 98 flyktninger som FNs høykommissær for flyktninger (UNHCR) mener ikke har spesielle beskyttelsesbehov, vil fortrenge andre med større behov

 

Hmm, må få sett " a christmas carol" igjen.

Lenke til kommentar
Hva er det du prøver å si?

 

At DNA og Høyre stemte i mot kan vi jo lese i avisen eller se på TV, og alt det trollspyet du pakker denne informasjonen inn i kan du strengt tatt spare deg for.

 

Komme her med Jan Simonsen sitater... *oppgitt*

Vil mene at det er ganske åpenbart hva jeg mener, det står tross alt i klartekst. Her kommer det igjen:

98 flyktninger som FNs høykommissær for flyktninger (UNHCR) mener ikke har spesielle beskyttelsesbehov, vil fortrenge andre med større behov

Jeg tror at denne mannen vet hva han snakker om. Og det er dessuten ikke et Jan Simonsen sitat, men det stammer fra Jern Erna. Selv om disse flyktningene har fått endel mediaoppmerksomhet, så er det andre som trenger vår hjelp mer.

 

Poenget mitt med "Trollspyet" mitt var at det finnes millioner på millioner av mennesker ute i verden som har det vondt, men vi kan ikke la alle komme til Norge av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...