Gå til innhold

MX1000 - Må nesten mobbe reklamen litt...


Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet det ikke er pent å mobbe, men dette er nesten litt for morsomt til å la drive;

 

Dersom du syntes at optiske sensorer var en stor forbedring fra rullekuler, er det på tide at du stifter bekjentskap med den nye supermusen: Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse, verdens første lasermus.

 

Optisk teknologi er allerede gått ut på dato. Opplev en ny dimensjon av dataverdenen!

 

Opplev en ny dimensjon av dataverdenen! Kjøp en gimmickfiksert mus fra Logitech! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Ikke egnet i spill"

 

Begrunn svaret ditt.

 

Jeg har MX1000 nå (oppgradert fra MX700), og synes den fungerte mye bedre enn den forrige musen min og alle andre muser.

Kjøp Razer musa! KONGE! mx1000 lagger og suger i spill!! bare kontorarbeidere som tregner den

Bare tull. Har den selv (MX1000) og har over hodet ikke noe problem å spille spill med den. Når det gjelder det med laser rekalibrering, så kan det unngås ved å ikke løfte musa mye. Den er jo trådlås så den må ikke løftes like høyt som en mus med kabel for å få flyttet på den.

 

Staljin

Lenke til kommentar
"Ikke egnet i spill"

 

Begrunn svaret ditt.

 

Jeg har MX1000 nå (oppgradert fra MX700), og synes den fungerte mye bedre enn den forrige musen min og alle andre muser.

Kjøp Razer musa! KONGE! mx1000 lagger og suger i spill!! bare kontorarbeidere som tregner den

Bare tull. Har den selv (MX1000) og har over hodet ikke noe problem å spille spill med den. Når det gjelder det med laser rekalibrering, så kan det unngås ved å ikke løfte musa mye. Den er jo trådlås så den må ikke løftes like høyt som en mus med kabel for å få flyttet på den.

 

Staljin

MX1000 hadde delvis kommunikasjonsbrudd i en eller annen form i løpet av testen!!! LOL :p

 

Enda er det ikke på langt nær en generell enighet om at de senere trådløse musene faktisk er like gode som tråd-baserte modeller. Et eksempel på sistnevnte er Razer Diamondback.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Logitechs trådløse mx muser er for tunge til å spille med etter min mening!

Da burde du slutte å spille så mye og heller trene litt...

 

det at mange synes 150-200g er tungt er helt fantastisk.

må si meg enig med 50_Øre.

 

Å synes at 150-200g er tungt er vel kanskje ikke det han mener, men at til spilling ville det vært bedre med en lettere mus. Det har jo absolutt ingenting med styrken i hånda å gjøre. Vi snakker om hva som er behagelig å spille med. For min del så bruker jeg IntelliMouse 4.0 (som er ganske lett), og noen ganger så går jeg på brutterns pc med en mx700. Det føles helt fryktelig å spille med den musa når du er vant med en lett mus. Derfor vil hvertfall jeg slå fast at lettere muser (som ikke er trådløse) egner seg klart mye bedre til spilling enn trådløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...