Gå til innhold

beste ai i fps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
....., men stalker kommer til å slå begge :tease:

Og det kan vi ta når Stalker kommer :roll:

jepp.

Blir litt dumt hvis vi skal spå AI'en til spillene fremover og sammenligne dagens. For alt vi vet kan både STALKER og BiA tabbe seg kraftig ut når spillene blir lansert...

Skrevet
....., men stalker kommer til å slå begge :tease:

Og det kan vi ta når Stalker kommer :roll:

jepp.

Blir litt dumt hvis vi skal spå AI'en til spillene fremover og sammenligne dagens. For alt vi vet kan både STALKER og BiA tabbe seg kraftig ut når spillene blir lansert...

Det var meint meir som ein liten spøk

Skrevet
FarCry sin AI kan virke litt idiotisk til tider! Du dreper en haug med folk med en rakett, så sier den eneste som overlever: What was that? Whatever that was, i dont care! Det er litt negativt synes jeg.. :!:

han prøver jo bare å virke uintressert slik at du ikke skal drepe ham også... :tease:

Skrevet
FarCry sin AI kan virke litt idiotisk til tider! Du dreper en haug med folk med en rakett, så sier den eneste som overlever: What was that? Whatever that was, i dont care! Det er litt negativt synes jeg.. :!:

han prøver jo bare å virke uintressert slik at du ikke skal drepe ham også... :tease:

Jupp. En liten snerten detalj fra utviklerne det ;)

Skrevet
Synes faktisk Swat 3 har en kjempegod AI, også med tanke på hvor gammelt spillet egentlig er.

Enig,Swat 3 var vel kanskje best på ai rundt den tiden også?når ble det laget?

Skrevet

AIen på FarCry er etter min mening langt fra god. Den har riktignok mange detaljer man ofte savner i andre spill, men den har en alt for urealistisk synsrekevidde og den slags. Bra er ikke et synonym for irriterende smart.

Skrevet
AIen på FarCry er etter min mening langt fra god. Den har riktignok mange detaljer man ofte savner i andre spill, men den har en alt for urealistisk synsrekevidde og den slags. Bra er ikke et synonym for irriterende smart.

Jeg synes AI'en i Far Cry ikke "jukser" jeg. De vet ikke hvor du er selv om du lager lyder eller har skutt en kar ol. De må lete og se seg rundt for å finne ut hvilken retning du har løpt eller i hvilken ripsbusk du gjemmer deg i...

Skrevet
Tja...var det ikkje i FarCry ein kar drepte ein haug med folk og den siste kjem med den geniale komentaren "It was probably just a cat"

Katt på en tropisk øy, langt ute i stillehavet? Kommentaren minner meg om Thief 3.

Skrevet
Tja...var det ikkje i FarCry ein kar drepte ein haug med folk og den siste kjem med den geniale komentaren "It was probably just a cat"

Katt på en tropisk øy, langt ute i stillehavet? Kommentaren minner meg om Thief 3.

Jaja, Far Cry er jo kjent som spillet med de mest idiotiske kommentarene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...