FuglFøniks Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Heisann, Jeg finner rett og slett ikke v-sync i ATi's "Control Panel". Dessuten lurer jeg på hva alternativene triple buffering, geometry instancing og de andre greiene på den sida under 3D -> API Specific... Bare lurer
MistaPi Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du skal finne instillingene for v-sync eller "wait for vertical sync" under "3D" taben. Tripple buffering: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2691661 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2691934 Geometry instancing: With geometry instancing, the VPU can create multiple objects from a single geometric model. Rather than passing an entire new model for each on-screen item, the application can send one model, and then supply parameters which indicate how each instance of that model is to be rendered in the scene. Dette var opprindelig en SM3.0 only funksjon, men ATi har vist at dette er også mulig med SM2.0. FarCry støtter dette med 1.3 patchen så vidt jeg vet.
highlander Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Heisann, Jeg finner rett og slett ikke v-sync i ATi's "Control Panel". Dessuten lurer jeg på hva alternativene triple buffering, geometry instancing og de andre greiene på den sida under 3D -> API Specific... Bare lurer Hadde nesten regna med at du kunne vsync, Andreas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå