Tha_Zaynt Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg holder på å lage meg en blogg (nok en gang..) og trenger litt konstruktiv kritikk for å komme videre...slakt ivei!
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ser veldig pent ut, men jeg syns dette er begynt å bli litt for standard, men ser man bort i fra det har du lagd ei rolig og sammensatt side. Kjedelig header, men fungerer allikevel. Dette så veldig bra ut! (Det er for tidlig om morgenen..)
flodhest Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Så meget pent ut, men jeg synes kanskje det lukter litt for mye PoleCat av designet?
Uin Viel Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Veldig fin blogg men litt mer farger hadde ikke skadet...
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Så meget pent ut, men jeg synes kanskje det lukter litt for mye PoleCat av designet? Nesten så jeg må si, so what? Dette lukter et layout som begynner å bli ganske vanlig for webblogger.
Uin Viel Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Så meget pent ut, men jeg synes kanskje det lukter litt for mye PoleCat av designet? Nesten så jeg må si, so what? Dette lukter et layout som begynner å bli ganske vanlig for webblogger. Helt enig det er jo ikke rip off så... Hva så Endret 15. desember 2004 av mads89
PixelImp Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) alle sider kan ikke være revolusjonerende vet du anyways ... har ikke noe å si på fargene, muligens blir bakgrunnsfargen litt for "enorm" når den dekker hele skjermen ... ville kanskje ha skubbet ned menyen så den begynner like høyt som lorem lipsum saken ... hva med å fjerne ordet "MENY" ? passet ikke .. EDIT: men ellers var siden snygg Endret 15. desember 2004 av PixelImp
huf Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Pen side, ikke noe revelusjonerende på noen måte, men den gjør nytten. Personlig så har jeg ikke noe imot standardutseende på slike sider. De gjør nok ut av seg, er oversiktlige, og de er generelt sett en fryd for øyet.
halvardm Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Fine farger som gjør det pent å se på. Ville gjort litt mer ut av headeren og tatt vekk "MENY". Jeg synest at du har laget en fin side, men du kan gjøre litt mer ut av den så du får prikken over i-en.
Rescudo Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Meget pen layout. Det jeg synes du kan fikse litt på, er å fjerne meny-overskriften og flytte menyen litt lengre ned, omtrent på høyde med der lipsum-ramma starter. Tror noen andre nevnte det også. Igjen, veldig fin layout, pen å se på.
Tha_Zaynt Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Takker for god kritikk, kommer vel opp en ny versjon snart, skal prøve å fjerne "meny" og plassere hele meyn litt lengere ned. Jeg skal også prøve å komme opp med en bedre header. Igjen, takker for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå