Gå til innhold

Trenge seriøst viftestyring, hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois!

Når eg no sitte her og slapper av og nyter veret, tenker tanker som eg IKKJE hører! da eg trenge er en stor og kraftig viftestyring!..

Ikkje for mange spenn men en som er litt hard og mange fine farga :D

Har sett litt på desse:

denne

og

denne!

erfaringer? eller betre forslag? litt dyre desse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
den første der liker jeg ikke, hadde en sånn før.. den stilte vifta likefort opp igjen.. hadde gått får den nr.2 :)

okaj.. :) blir vell kansje den da.. ingen som vet noen som er litt billigere? :whistle:

Skrevet (endret)

Jeg har en gammel Sunbeam Rheobus jeg er veldig fornøyd med (bortsett fra veldig sterke LEDs), og jeg vet at det er mange andre som har samme mening. En kompis bestilte Vantec Nexus, og det virker som den leverer fryktelig ujevn spenning, turtallet på viftene går opp og ned som en jojo. Jeg vet ikke hvor vanlig dette problemet er på forskjellige modeller.

Den neste viftestyringen min blir imidlertid mCubed, men den er jo noe dyrere en enkelte andre alternativer.

Endret av Rikky
Skrevet
Jeg har en gammel Sunbeam Rheobus jeg er veldig fornøyd med (bortsett fra veldig sterke LEDs), og jeg vet at det er mange andre som har samme mening. En kompis bestilte Vantec Nexus, og det virker som den leverer fryktelig ujevn spenning, turtallet på viftene går opp og ned som en jojo. Jeg vet ikke hvor vanlig dette problemet er på forskjellige modeller.

Den neste viftestyringen min blir imidlertid mCubed, men den er jo noe dyrere en enkelte andre alternativer.

Okaj, link eller? ;)

Skrevet
[OT]*Provosert av trådstarters signatur* Teller til ti[/OT]

Tror du bør gå for den #2 ja. Folks erfaringer lyder ikke bra :no:

hahaha.. pure fact! :D

men, okaj, etter litt nærsjåing så er den jo ganske grei, utsende messig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...