Gå til innhold

Dritt lei rop om ulv ulv,dette er ulovlig!


Anbefalte innlegg

begynner å bli lei av disse "pass opp for moderator/er ikke dette på kanten?/ dette er kanskje mot retningslinje..." pisset som kommer opp i nesten alle tråder...

som dere ser har jeg kanskje ikke mange poster, men har stort sett hvert på hw-sidene hver dag siden 1999\2000...

 

Antar jeg får pes for denne tråden også nå da, og det understreker vel litt av poenget mitt...

 

Folk som spør om helt lovlige ting som f.eks DVD-brenne/rippe program som dvd-shrink etc, får alltid som svar: dette er vel på kanten?? sak for moderator osv...

 

Kan man ikke få lov å spørre om hva som helst? og få saklige svar , og hvis det er noe "ulovlig" man spør om, så klarer vel moderator å få stengt den j*vla tråden sjølv???

 

slutt å hver så kjipe!! dette er det beste forumet jeg vet om ,men begynner som sagt å bli dritt lei denne "pass på, dette er vel ulovlig" holdningen inne på forumet!!

 

Håper og tror mange er enige!!!!

 

peace out fokkers:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke dette litt på kanten?

 

 

 

 

:p

 

 

 

 

Men, seriøst-

Se for deg at det er et spørsmål du har svaret på. F. eks "Hvordan cracke fifa 20005?". Så spør du, "er dette helt lov til å spørre om?". Hvis det da blir bekreftet at det er lov å spørre om, kan jo du si svaret. Hadde du der i mot svart "trådstarter" og svaret ditt stridet mot retingslinjene, kunne du blitt utvist ifra forumet, fått warn osv.

Lenke til kommentar

"Men hvorfor skal du i det hele tatt svare på en sak der du er en ikke-part? Parter er nemlig trådstarter og moderator? "

ja, + alle som leser og deltar på forumet og interesserer seg for denne siden og dets forum??

 

hovedpoenget mitt er jo at de brukerne som ikke er moderatorer, kan holde seg for gode til å hele tiden å kritisere trådstartere og henvise retningslinjer etc, i en hver tråd der ymse gråsone temaer taes opp!..

 

som eksempelet mitt over viser (dvdshrink) , og temaer som p2p er jeg så grundig lei av denne problemstillingen!

 

eks2.

Hvis en person spør om hvordan få kazaa til å virke, kan man ikke bare fortelle personen dette? siden vi i utgangspunktet ikke vet at han skal dele ulovlig, er jo programmet i seg selv, hvertfall foreløpig, et lovlig programm!!!!

Det er jo hele poenget!! Man spør om LOVLIGE program, som ja,kan benyttes til å gjøre noe ulovlig, men det betyr ikke at det er ulovlig å hjelpe en persjon med å benytte et fullt lovlig program!

 

Håper dere skjønner tanken min!!

Endret av larsipan
Lenke til kommentar

Må bare slenge ut et skrekkeksempel på at folk som roper ut "dette er ulovlig" også tar litt feil av og til. Har ingen link til tråden, men det var spørsmål rundt et eller annet om modchips, og en tabbet litt ut ved å påstå at modchips, ja det er jo fullstendig ulovlig. Jeg (som var moderator på den tiden) presiserte at, nei det her er helt lovlig. Hva svarer vedkommende? Jo, "modchips er fullstendig ulovlig og det er en skandale at en moderator sier at det er lov". Lo meg skakk ihjel og ignorerte tråden (hadde mye annet å gjøre enn å sitte og diskutere modchips). Tror faktisk ikke tråden kom seg inn på topic igjen etterpå.

 

Edit: må bare presisere at modchips var lov (og er fortsatt lov) når tråden ble opprettet.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...