Gå til innhold

Data stol, rimelig og god :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja bare til å lese topic :p, vil ha en god datastol som helst ikke koster over 1500,- går fint an å komme langt under og :D bare den er god :p. Noen som vet om det går an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da ville jeg ha sjekka en brukt butikk, der går det ann og få noen sjikkelig billige stoler, sitter nå på den ene tingen som har kosta mest ny på rommet mit, en stol til 6000,- fikk den for 1500,- brukt og den er god som gull.

Skrevet
haha..! sjekk biltema.. :p

Var faktisk en til akkurat 1500,- der :D, men får se hva jeg gjør, må holde prisen nede, dyrt og bo på hybel :p

Skrevet
Om du spytter inn 300 spenn til får du en helt sjef stol. Har hatt stolen i ett år nå og er strålende fornøyd. Kan sitte her i timer uten ubehag. Fåes kjøpt på IKEA og heter ARÅS.

Thumbs up :thumbup:

:w00t::w00t:

Det absolutt beste kjøpet jeg noengang har gjort selv..

er glad hver gang jeg setter meg ned i den.

Skrevet
Om du spytter inn 300 spenn til får du en helt sjef stol. Har hatt stolen i ett år nå og er strålende fornøyd. Kan sitte her i timer uten ubehag. Fåes kjøpt på IKEA og heter ARÅS.

Thumbs up  :thumbup:

:w00t::w00t:

Det absolutt beste kjøpet jeg noengang har gjort selv..

er glad hver gang jeg setter meg ned i den.

Den så deilig ut!

Må nesten ha meg ny stol nå... :D

Skrevet

Har maken stol selv, brukt den i ca.1år. :thumbup:

Skrevet

jeg har også sett etter en ny stol.. vurderte den direktør stolen, men jeg synes den var mer for "større" folk enn meg :p Overvektige direktører mao.. samma med den chef stolen... jeg finner ikke noe ALAK eller ALLAK stol på ikea.no, men ARÅS så jo god ut... litt for dyrt for min del tror jeg... kanskje den magnus fra jysk er brukbar?

Skrevet

Definitivt! Har den selv og er storfornøyd... Mange ganger jeg sovner i stolen også :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...