melsom Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hei! Jeg har problemer med og få azureus til og fungere på innkommende porter. Fungerte fint før, men nå har det sluttet og virke. Har testet portene på andre programmer som ftp etc. fungerer fint. Eneste jeg får jeg "Check incoming port configuration". Noen som har opplevd det før? #la litt til i topic, moderator jankee# Endret 14. desember 2004 av Jankee
melsom Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Har nok gjort det skjønner du. Som jeg skrev, så jeg jeg testet portene på et ftp program og får fint koblet til utenifra.
Uderzo Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Har du prøvd den nyeste versjonen av Azureus ?
BrokenTomato Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Testet med et ftp program? Hva mener du? Defualt så bruker ftp en annen port enn azureus! Standard port på azureus er 6881 eller noe. Jeg vil anbefale deg og sette denne porten til 5xxxx eller no.. Deretter åpne denne porten i routeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå