Anders81 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Så langt har jeg ikke møtt en eneste Nordmann på serveren min, bare lurte på om noen av dere spilte på "Warsong"?
X672 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 nope, speler på Blackrock her, 33 undead mage (Akulatraxas)
Anders81 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Eh? Den var jo for lenge siden. Snakker selvsagt om fullversjonen.
Omar Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Eh? Den var jo for lenge siden. Snakker selvsagt om fullversjonen. Ehh, closed beta holder på enda...
Omar Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Vi er jo norske her så jeg gikk ut ifra det var snakk om EU lissom.
Anders81 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Jepp, US. Har vært med i en internasjonal klan i flere år nå, så jeg ønsket selvsagt å spille på samme server. Er forresten ikke noe problem med kobling eller noe, går helt strøkent, så er det noen som har lyst å begynne å spille nå, er US å anbefale. Men velg Warsong da, vi trenger flere nordmenn
Lacim Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvilken US-server har flest skandinaver/nordmenn?
Anders81 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Vanskelig å si, men jeg tipper på Archimonde.
PcT Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Why? er det ikke mer på east?? Siden Archimonde er central..
goodomens Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg og en del andre nordmenn spiller på Archimonde , ingen vits i å spille på weaksauce europeiske servere når du vet det finnes noe bedre der ute.
Hoel Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg og en del andre nordmenn spiller på Archimonde , ingen vits i å spille på weaksauce europeiske servere når du vet det finnes noe bedre der ute. Hva er forskjellen på de Europeiske og Amerikanske serverne ? Bortsett fra spillerne altså. Selv har jeg altfor dårlig erfaringer med amerikanere i MMORPG at jeg er glad for at det kommer europeiske servere
Shruggie Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg spiller på US rett og slett fordi jeg ble hekta under CB, og ikke klarte å la være Men jeg kommer til å bytte over til EU når det kommer, har allerede bestilt CE. Tror likevel jeg dropper EU FB, det blir om så bare for å sjekke den nye patchen før den releases på US
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå