herranfsim Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Prøver å få innstalert battlefiel men den stopper på 34%. Står at den Specififed componetn could not be found in the media. an attempt was made to acces a component that does not exist in the named media. hjelp!
herranfsim Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Nei, kjøpt det. sånn pakke med alle tre battlefield 1942
herranfsim Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Aner ikke hvordan jeg gjør det
janfredrik Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Screenshot: Trykk på Prt Scrn tasten på tastaturet. Åpne Paint og trykk inn CTRL+V
Croyfer Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Prøv å innstaller spillet på en annen PC - funker det da vet du at det er din Pc som er problemet - funker det ikke (du får samme error vet du at det er noe galt med CDene) PS: du vet vel at du må innstallere BF før RTR og SW ?
herranfsim Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 har to battlefield cder til her nå, men begge er fulle av riper. er det mulig å gjøre sånn at de gir hverandre de filene som har føkka seg?
Elensar Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 har to battlefield cder til her nå, men begge er fulle av riper.er det mulig å gjøre sånn at de gir hverandre de filene som har føkka seg? Er vell ikkje så mykje å gjere med det.
herranfsim Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Har testa det på to pcer nå og det virka på den andre... Hva skal jeg gjøre nå?
herranfsim Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Har funnet ut at det stopper på 34% uansett. har ikke noe med cden å gjøre. Hva kan jeg gjøre?
Croyfer Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 har to battlefield cder til her nå, men begge er fulle av riper.er det mulig å gjøre sånn at de gir hverandre de filene som har føkka seg? Hvis du har to eksemplarer av samme CD så ville det ha vært veldig rart... Har funnet ut at det stopper på 34% uansett. har ikke noe med cden å gjøre. Hva kan jeg gjøre? Hvis det er så at du ikke klarer å innstallere spillet på to uavhengige maskiner så ville jeg ha gått tilbake til butikken og krevd ny cd.. Det skal gå rimelig bra tror jeg - hvis produktet er skadet har du krav på reparasjon/ny vare...
FPShooter Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 har to battlefield cder til her nå, men begge er fulle av riper.er det mulig å gjøre sånn at de gir hverandre de filene som har føkka seg? Hvis du har to eksemplarer av samme CD så ville det ha vært veldig rart... Har funnet ut at det stopper på 34% uansett. har ikke noe med cden å gjøre. Hva kan jeg gjøre? Hvis det er så at du ikke klarer å innstallere spillet på to uavhengige maskiner så ville jeg ha gått tilbake til butikken og krevd ny cd.. Det skal gå rimelig bra tror jeg - hvis produktet er skadet har du krav på reparasjon/ny vare... Han skriver att det fungerte på den andre pcèn! Det er altså ikke i spillet feilen ligger. Jeg ville prøvd å reinnstallere operativsystemet, evt. oppgradere til Windows XP hvis du ikke har det.
herranfsim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Har xp og er egentlig ikke så keen på å innstalere alt på nytt. Ingen andre forslag? Har prøvd å legge alt innholdet i cdene inn på pc en og innstalere det på den måten og å brenne begge cdene menn uansett hva jeg prøver så stopper den på 34%. Som sagt er det ikke noe galt med cdene men med pcen min.
herranfsim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Har som sagt lagt begge cdene inn på pcen min og jeg har en combo dvdspiller/brenner.
Croyfer Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 hva med å kjøpe en kjappere cdrom? I tilfeller hvor CDer ikke blir lest skikkelig vil en treigere CD-ROM ofte være løsningen fremfor en kjappere en. Desto kjappere ROMmen er, desto mer data leses det, og desto større sansynligheit at noen skal gå galt. Trådstarter: Hvis du fikk til å innstallere på PC2, så kan du jo prøve å flytte CD-ROM fra PC2 til din PC - så utelukker vi ihvertfall at det er noe galt med CD-stasjonen din...
herranfsim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Har sjekket at det ikke er noe galt med cdromen side jeg nå har fått lagt alle filene inn på pcen uten noe problem. Det er først ved innstaleringa at alt føker seg. Noen flere lure triks?
Croyfer Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvordan la du filene over til PCen din egentlig? Laga du image eller kopierte du bare alle filene du så over til disken din ?
herranfsim Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 kopierte filene over. Starta innstaleringen på venlig måte ved å starte autorunn og snngi de to cdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå