bastar Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har feil grafikk på noe av grafikken innimellom, det blir blurrete og blir små striper. Regner med at dette er noe med driveren til min mobility radeon 9700 å gjøre ?? Må en ha absolutt siste versjon for kunne kjøre spillet?Jeg har en litt tidligere versjon fra omegadrivers gående. Det er som oftest fjeset til alyx... og hendene til gordon som blir feil på men noen ganger blir det feil på endel andre ting også. Men straks jeg reloader forsvinner grafikk feilene....
the_zombie Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Prøvd å sette ned grafikkvaliteten? Og sjekk temperaturen på skjermkortet ditt
bastar Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 (endret) sjekke tempen? det er jo i en laptop. Og jeg har ikke noe problem med at spillet går tregt Og det er ikke noe feil med klokking, og slikt, det er ikke artifacts som dukker opp. Det er som om det er artifacts på enkelte ting... Endret 13. desember 2004 av bastar
TCi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Enten grafikkdriveren, warez versjonen eller varmeutvikling....
bastar Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Det var grafikkdriveren, mennå ble det et annet problem, på noen steder ser det ut som frameraten faller helt sykt mens det på andre steder går som en drøm, er dette buggen som det kommer en patch mot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå