Gå til innhold

Ikke mer enn 20 - 30 fps....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp installert en nvidia driver til skjermkortet. Men nå får jeg bare rundt 20 - 30 fps :dontgetit: Noen ganger så blir den bra og da får jeg 60 fps ... det er det jeg pleide å ha før. Jeg hadde nvidia driver før også.

Skjermkortet er Geforce FX 5200 128mb.

Vet dere hva som er galt? Er det noe jeg må stille inn på i skjerminnstillinger eller noe?

Eller link til en driver som er bra?

Syns det er litt merkelig, siden jeg har fått 60 fps før og ikke noe lagg der, og jeg har egentlig bare installert en nvidia driver over en annen nvidia driver :hmm:

Takker for alle svar! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Er det CS:S du snakker om eller CS 1.6 ?

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Skal ikke være mulig å få 20-30 fps i 1.6 så vi snakker sikkert CSS.

Klart det er. En jeg kjenner har ifra 4-30 fps i 1.6.

Skrevet

Hoho ... enda jeg gjør det så får jeg bare 30 fps. Jeg pleide å ha 60 fps før uten å gjøre noen ting :( Skjønner ikke va som har skjedd! Har installert en nvidia driver over en annen nvidia driver ;)

Skrevet
Hoho ... enda jeg gjør det så får jeg bare 30 fps. Jeg pleide å ha 60 fps før uten å gjøre noen ting :( Skjønner ikke va som har skjedd! Har installert en nvidia driver over en annen nvidia driver ;)

har du prøvd fps_max 101

Skrevet

1. I WinXP kan du i hvertfall gå i Device Manager, og "rulle tilbake" den forrige driveren.

2. Eller du kan avinstallere den nye driveren, og installere enn eldre driver.

Skrevet
1. I WinXP kan du i hvertfall gå i Device Manager, og "rulle tilbake" den forrige driveren.

2. Eller du kan avinstallere den nye driveren, og installere enn eldre driver.

Åååhh.... nå har jeg liksom installert 3 andre drivere for å teste og det gikk bare ann å "roll backe" 1 gang :(

Men hvor skal jeg finne gamle drivere da? Kommer bare de nyeste på nvidia sin side :thumbdown:

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Har du på vsync?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...