Gå til innhold

Holder radeon 9200?

[TA]Gunners

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en relativt god pc (uten og gå i detalj), men har et relativt svakt ledd...

Nemlig Radeon 9200.. holder dette skjermkortet mål for en gamer?

Hvis du leser i Rome's bruksanvisning står det hvilke skjermkort som er anbefalt og der står eldre versjoner enn 9200 men den er ikke med, begynner liksom og lure, er det noe i veien med dette kortet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg kjørte faktisk HL2 på medium med minimum hakking med et 9600XT 256Mb.. utrolig men sånn er livet... men 9800pro holder faktisk til mange spill... så noe dårligere en det burde du ikke gå for

Skrevet

9600 pro holder for meg! men så er ikke jeg så kresen heller da! trenger ikke ha alle settings på max, for å spille å ha det gøy! :blush::yes:

Skrevet
nei jeg er ikke så kresen jeg heller bigben247 men det hadde vert litt gøy om han hadde fått opplevd full ytelse på HL2 :D

enig.. skal bygge meg 939 system med SLI og 2x 6600GT eller 6800GT nå! :love:

gleder meg som et barn!

Skrevet

Skal nok lage en tråd når oppsettet er i boks, men det kan jo ta sin tid (med min inntekt). Tenker meg februar, mars, april.. da skal nok all hw være kjøpt! :)

Skrevet

jeg spillte hl2 med allt på fult, men ikke noe af aa eller hva det heter, null hakking!! (men jeg bare testet da, var ikke i noen store kamper der det krever litt extra :tease: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...