Gå til innhold

Nortons eller Windows Brannmur?


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. jeg ville anbefalt deg å bruke Norton Internet Security sin brannmur. dette fordi at Windows sin Sp2 brannmur egentlig ikke har noe for seg. den hjelper ikke mot så mye. bruk heller Norton sin du. mye bedre.

 

åja. om du bruker begge to samtidig kan det bli mye krøll. selv har jeg opplevd mye krøll når jeg kjørte XP for første gang i mitt liv. hvis jeg hadde på brannmuren da så ville ikke Norton finne nettverket. da slo jeg like godt av brannmuren til XP. uff verre shit enn det skal du lete etter :p

Lenke til kommentar

ehs5,

 

hvis du vil bruke " norton internet security " bør du ikke bruke

" norton antivirus "

jeg brente meg på denne kombinasjon, kræsj og påfølgende reinstall

( jeg fekk ikke med meg en advarsel fra telenor sin side ) :dribble:

 

Dersom du allerede har Norton Antivirus på din pc, må denne avinstallers før du kan laste ned Norton Internet Security.

 

på denne side:

http://www.online.no/at/sikkerhet/nis.html

 

lykke til: gaggen

Endret av gaggen
Lenke til kommentar
hei. jeg ville anbefalt deg å bruke Norton Internet Security sin brannmur. dette fordi at Windows sin Sp2 brannmur egentlig ikke har noe for seg. den hjelper ikke mot så mye. bruk heller Norton sin du. mye bedre.

 

åja. om du bruker begge to samtidig kan det bli mye krøll. selv har jeg opplevd mye krøll når jeg kjørte XP for første gang i mitt liv. hvis jeg hadde på brannmuren da så ville ikke Norton finne nettverket. da slo jeg like godt av brannmuren til XP. uff verre shit enn det skal du lete etter :p

Kan du gjøre rede for den påstanden at xp med sp2 sin brannmur"ikke har noe for seg og den hjelper ikke for så mye".

Lenke til kommentar
Merkelig, står at statusen til Norton er ukjent i Sikkerhetsenteren. Har sjekka, og det står OK i status.

 

Edit: en leif to leif tre leif fire leif.

klikk på anbefalinger i sikkerhetssenter under antivirus og kryss av:

"jeg har en antivirusløsning jeg vil overvåke selv etc etc"

 

da forsvinne: status ukjent

 

gaggen

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...