Gå til innhold

Spillanbefaling for jula, HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg spiller generelt lite spill (fordi jeg blir alt for hekta når jeg først begynner).

Men juleferien er akkurat lang nok til å runde et spill.

I fjor jul spilte jeg Call of duty, et spill jeg likte veldig godt.

God blanding av (ekte) historie og action!

Som sagt er jeg langt fra noen spillfantast, men har lyst til å prøve meg på et spill i jula i år også. Men det er jo ALT for mye og velge. Så derfor tenkte jeg noen erfarne spillere kunne komme med noen anbefalinger, her er mine "krav":

- Virkelighetsnært (ikke alt for mye sci fi).

- Bra med action og god historie (gjerne basert på film).

- Ikke alt for krevende for PC'en (bærbar pc med P4 2,5, 64 MB radeon 9000).

- Mulig å runde i løpet av jula (for en tafatt spiller som meg).

Evt. anbefalinger trenger ikke være helt nye, kom gjerne med noen klassikere!

Evig takknemlig for enhver anbefaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Splinter Cell (Ikke mye skyting, mest sniking)

Men 1.person skytespill i multiplayer (- at det er bare 4 spillere)

Men kommer no nytt Spilter Cell om ikke så lenge.

Er ikke helt sikker på om det nyeste og det som skal komme kjører på din data.

Du kan også prøve Battlefield 1942.

Singelplayer er brukende men ikke noe spesielt bra.

Men multiplayeren derimot,den er ganske bra.

Skrevet

Eg nevner nokre likevel om dei ikkje følger alle krava dine.

FarCry

Half life 2

Battlefield serien.

Expansion til Call of duty. Call of Duty: United Offensive.

Doom 3 kanskje.

:D

Skrevet
Altså du sikter til fps sjangeren. :love: Det er mange spill som innehalder sci-fic for tiden.

Trenger ikke være fsp. Var en stor fan av Civilization for mange, mange år siden. Har også spilt Command and conquer, som jeg likte godt.

Skrevet

Kampen om Midgard er et bra valg.. Ellers må jeg si at jeg er lei de fleste FPS-spillene, siden de runnes så fort. MP-delen til de fleste er ikke sååå bra.

Men, hvis du absolutt vil ha FPS, last ned America's Army. Det er et GRATIS spill og veldig gøyt. Du kan også registrere deg på www.aaotracker.com som holder statsene dine og fragraten pluss pluss. I tillegg er det en "honor"tabell som viser hvor erfaren du er.

Skrevet

hm..Rome Total War er et skikkelig avhengighets skapende spill, men spørs om du kan bruke Jula på å bli skikkelig "ferdig" med det :hmm: .

Battle for Middle Earth er også God Underholdning nå i jula :) .

Skrevet

Kan jo prøve deg på Silent Hill 2. Den klart beste i serien. Skal være litt å bryne deg på der, hvis du tar Riddle Mode på Hard. Skal verfall jeg spille i ferien!

Skrevet
Holder kansje ikke til "No sci-fi" kravet ditt men, til PC så må jo HalfLife2 vere det som gnager mest. Knall historie, god grafikk og mange effekter. Garantert Fornøyelse!

Yo! Han har ikke de høyeste krava på pc'en, dessuten ville han ikke ha noe spesielt sci-fi aktig.

Kjøp "Call of Duty" ekspansjonen "United Offensiv" hvis du likte 1'ern. Ikke så altfor langt, men det er nok en del god action det hvis du er glad i 2 verdenskrig spill. Dessuten kan Splinter Cell spillene være artig. Ikke mye skyting, men masse spionasje. Og det er intenst nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...