ggp Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Når jeg har oppe en browser på siden min, så gjør jeg vinduet mindre. Da blir liksom alt bugget... Forklaring: Alle divsene blir samlet i et hjørne og det ser ut som en side fra 80-tallet. Trenger hjelp ...
Lokaltog Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Det er ikke rart at siden ser ut som en fra 80-tallet når koden bak også kunne vært fra den tiden. Kanskje ikke så langt tilbake, men du bruker utdaterte elementer og attributter som <font> og align="". Du bør lære deg CSS skikkelig og prøve på nytt! Se på layouts som er like det du ønsker og bruk teknikkene de har brukt for å oppnå det.
ggp Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Du svarte ikke på spørsmålet tror jeg Har du en anelse hvorfor den blir slik, om jeg "formaterer" alle DIV'sene. Blir alt bra da ?
Loomy Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Når man tenker på at det antagelig tar et par timer å sette seg inn i koden og forstå hvordan den funker er det ikke så rart at det ikke er mye hjelp å få. Jeg foreslår en full gjenoppbygging fra scratch.
flodhest Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Ser ut som du har programmert siden dynamisk. Gjør den heller statisk, bruk "px" istedetfor "%".
ggp Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Ser ut som du har programmert siden dynamisk. Gjør den heller statisk, bruk "px" istedetfor "%". Hva mente du der ? Noe slikt: widht: 100px; ?
funkweb Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Shit.. det var en haug med div elementer ser jeg.. kan virke forvirret. Jeg er sikker på at du kan redusert MASSE..!!!
ggp Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Jeg fikk en post om jeg skulle kaste tabeller og bruke DIVs, og slik gjorde jeg. Hva er galt nå da
Lokaltog Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Uff. Spør iallefall på en skikkelig måte!
ggp Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hmm, javel Hvordan fikser jeg den buggen, det ble sagt Ser ut som du har programmert siden dynamisk. Gjør den heller statisk, bruk "px" istedetfor "%". og det betyr hva ?! Om jeg skal bytte "%" til "px", hvordan ? Endret 12. desember 2004 av ggp
N* Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 slik jeg gjør det: 1.bestemmer meg for hvor bred siden skal være. vanligvis 760-780px. 2.skriver inn bredden (width:760px;) 3.høyden på de steden som skal ha tekst setter jeg på auto, som gjør at den blir høyere etterhvert som jeg skriver. 4.skriver inn høyden. 5.skriver inn padding'en på de stedene som trenger det. 6.trekker paddingen som ble lagt til i bredden fra bredden. og det gjør jeg i en css.
Shaggy Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 <html>, <head>, <body> og slike skader ikke Hva i all verden mener du <td /> skal bety? Du kan ikke bruke én id på mer enn ett element Du har masse tagger du ikke avslutter <h2 class="style9"> <FONT size=1> Hvorfor ikke angi fontstørrelsen i style9 i cssen? Hvorfor både class og id for samme element? Kanskje å fikse disse ikke vil hjelpe på akkurat dette problemet, men det vil nok virke på mange andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå