Gå til innhold

Noen som har tips angående ny sykkel?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Hallo der!

 

Noen som har peiling på sykler?

 

Jeg har planer om å bruke max 10000,- på ny sykkel. Vil gjerne ha en hybridsykkel, fordi jeg trenger en sykkel som dekker en rekke behov. Jeg skal flytte til Trondheim for å studere, derfor blir sykkel fremkomstmiddel nr 1 fremfor noe annet.

 

Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, og vil sansynligvis bruke den en del til trening utover våren/sommeren. Den skal ikke brukes i terreng, men en del grusveier blir det nok.

 

Har hørt at Marvil er kongen på haugen når det gjelder hybridsykler, men jeg vet ikke riktig. Har og sett på denne sykkelen fra Merida: http://www.merida.no/cparticle178430-26964a.html

 

Som dere forstår er det noe i den gata jeg er interessert i å anskaffe meg.

 

Håper noen har tips.

 

:D

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan like gjerne gå for en ren offroader med litt fine dekk (dette kan du også sette på selv!). Ta en titt på www.gtbicycles.no, der finner du både gt, schwinn pluss et par merker til. Hvis du skal bare bruke det som transportmiddel trenger du ikke bruke 10000, holder egentlig lenge med halvparten. Se om du finner noen bra tilbud på bruktmarkedet eller butikker som selger ut for å få innn vinterutstyr.

 

Ellers har du www.hardrocx.no, familien har handlet 3 hardrocx oppgjennom tiden. 2 av dem er i bruk fremdeles. Hvis du kjøper Hardrocx får du mye utstyr for pengene, ramene er ikke like sterke som f.eks. gt (som jeg har selv) men til fremkomstmiddel er de mer en gode nok! Somk sagt har vi noen og de har blitt behandlet meget røft (terrengsykkling)! Men de virker fortsatt! Der er forøvrig Black Rock og Equilibrium som står i garasjen vår hvis du vil vite det.

 

Noe du lurer på så kan du evt. send meg en PM ;)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Hallo der!

 

Noen som har peiling på sykler?

 

Jeg har planer om å bruke max 10000,- på ny sykkel. Vil gjerne ha en hybridsykkel, fordi jeg trenger en sykkel som dekker en rekke behov. Jeg skal flytte til Trondheim for å studere, derfor blir sykkel fremkomstmiddel nr 1 fremfor noe annet.

 

Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt,  og vil sansynligvis bruke den en del til trening utover våren/sommeren. Den skal ikke brukes i terreng, men en del grusveier blir det nok.

 

Har hørt at Marvil er kongen på haugen når det gjelder hybridsykler, men jeg vet ikke riktig. Har og sett på denne sykkelen fra Merida: http://www.merida.no/cparticle178430-26964a.html

 

Som dere forstår er det noe i den gata jeg er interessert i å anskaffe meg.

 

Håper noen har tips.

 

:D

Jeg syns den virka litt for hybrid for ditt bruk..

 

Jeg syns du bør gå for noe som er litt nærmere en fullkommen offroad sykkel.

 

Merida Crossway 8800 er etter mitt syn et bedre valg for deg.

 

Hele Crossway-serien vil jeg si treffer ditt bruksområde best... Da er det bare å velge om du vil bruke 3000 kr. eller 7000 kr... eller kanskje noe i mellom et sted...

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...