Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best ?

Drag0n-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilket av disse 2 kortene er best ? ;)

MSI 9250 eller Sapphire 9200 ? ;)

edit: sapphire kortet har 256 mb minne & 128bit.. og msi kortet har 128mb minne og 64bit merkbar forskjeld? btw, så støtter MSI kortet directX9.0c, viktig det ?

Endret av Drag0n-
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skal bare brukes som midletidig skjermkort til jeg får peng til og kjøpe nytt.. lurte bare på hva som er best av de 2 :)

Noen som vet?? :hmm:

Endret av Drag0n-
Skrevet

MSI kortet har jo "bare" 64bit minnne. Shappire er på 128.

Ville uten tvil gått for Shappire.

Vurder også et radeon 9600! (ikke noen pro/XT utgave, men den uten noen hverdens ting av sluttendelser ;) )

Disse yter en god del bedre enn begge kortene du snakker om overfor her, og jeg vet at du får 9600 med passiv kjøling! Stillegående vettu=)

Koster ikke rare greiene heller... 200-300 kroner mer :thumbup:

Men, skal du velge mellom billigkortene,så gå for shappire kortet :yes:

Skrevet (endret)
9200kortet er best av de to! trur det har 128bit minnebuss så det yter noe bedre enn 9250bit minnebuss

Vanligvis har da 9250 128-bit minnebuss? Skal ikke si sikkert med akkurat dette men vanligvis er 9250 det raskeste kortet av disse. Hvis du skal ha et 9250 kort bør du kjøpe et standard kort med 128-bit minnebuss.

Endret av Carnifex
Skrevet

trokke d ska brukes noe særlig til spilling nei, skal bare bruke kårte til jeg får peng til å kjøpe nytt :p

men takk får alle svar :p

Skrevet (endret)
9200kortet er best av de to! trur det har 128bit minnebuss så det yter noe bedre enn 9250bit minnebuss

Vanligvis har da 9250 128-bit minnebuss? Skal ikke si sikkert med akkurat dette men vanligvis er 9250 det raskeste kortet av disse. Hvis du skal ha et 9250 kort bør du kjøpe et standard kort med 128-bit minnebuss.

riktig det, er bare jeg som klabba til det innlegget noe skikkli!

edit: har fixa det nå :cool:

Endret av headcleaver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...