sixx Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) hei...jeg kjenner en kis som jeg kan msn nickname til, men husker ikke mailen, så jeg lurte på hvordan man sporer opp folk på 15-16 år??? går jo bare med folk på 18 år og oppover!!! Endret 11. desember 2004 av sixx
Gronz Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 hei...jeg kjenner en kis som jeg kan msn nickname til, men husker ikke mailen, så jeg lurte på hvordan man sporer opp folk på 15-16 år??? går jo bare med folk på 18 år og oppover!!! Er vel en grunn til at grensen finnes...
Propaganda Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 hei...jeg kjenner en kis som jeg kan msn nickname til, men husker ikke mailen, så jeg lurte på hvordan man sporer opp folk på 15-16 år??? går jo bare med folk på 18 år og oppover!!! pedo
Prizefighter Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Start - Kjør - Cmd og skriv "Netstat -n".. da får du oversikt over alle ip'er som er i trafikken. Prøv å bruk så få programmer som mulig som tar mye trafikk og kan ha kontakt med mange ip'er.. "Hint, hint".. Og: http://visualroute.visualware.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå