Gå til innhold

spørsmål til MX1000 og IM4.0 eiere


Anbefalte innlegg

Skal nå erstatte min kjære MX700 da den 80% av tida nekter å dobbelklikke...

 

Men før jeg sender min kjære til "data-rester" skapet, har jeg noen spørsmål til Logitech MX1000 og MS Intellimouse 4.0 eiere...

 

Hvor lang tid holder batteriet ditt?

 

Kunne folka ramsa opp hvor mye de bruker musa (timer pr dag), og hvor ofte de må lade/bytte batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har intelli 4 og er helt forundret over hvor lenge batteria varer. Jeg kjøpte den for over 2 månder sia og har bare brukt 1/5 del. Jeg sitter MANGE timer foran pcen hver dag. Jeg bruker batteria som følger med

 

Edit: Husk at mx1000 har en doc så den lader du opp hver kveld

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Edit: Husk at mx1000 har en doc så den lader du opp hver kveld

Ja, men har dårlig erfaring med slike batterier at de blir dårligere og dårligere over tida

 

EDIT: Ja, grunnen til at det står mellom disse to musa er fordi jeg ELSKER Logitech mus og hater alt som har med MS å gjøre... Men jeg har en Microsoft notebook mus til laptopen min, og den har hold utrolig lenge uten at jeg har trengt å bytte... og den går bare på et batteri!

 

Bruttern har også en MS desktop deluxe saken, og MS saker virker som de bruker utrolig lite batteri. Han har visst aldri bytta batteri på tastaturet, og bytta en gang på musa siden han kjøpte det i Mars...

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Burde helst være trådløs... HATER mus med ledning, blir så irriterende å dra og dytte, så kjenner du litt motstand.

 

Dessuten spiller jeg ikke så utrolig mye. Ihvertfall ikke så mye at jeg blir irritert over å ikke klare å skyte en fyr fordi jeg hadde 800dpi istedet for 1600dpi

 

Trenger dessuten også funsjonsknapper.

Lenke til kommentar
Edit: Husk at mx1000 har en doc så den lader du opp hver kveld

Ja, men har dårlig erfaring med slike batterier at de blir dårligere og dårligere over tida

vet ikke om jeg kan si meg så enig der, ihvertfall ikke hva mx700 gjelder, kan ikke tenke meg at mx1000 er noe dårligere. på jobben har jeg noen kolleger som har brukt mx700 hver dag på jobb (minimum 8 timer på hverdager) helt siden musa kom ut. de lader den hver kveld, og selv om de en gang i blant glemmer å sette den i laderen over natta så har de aldri opplevd at den har blitt ladet ut. så jeg tør påstå at batteriene holder ganske så bra. :)

Lenke til kommentar

Mx510 er det beste-genial i hånden (kunn høyrehent dog), tynn elastisk ledning som ikke merkes.

 

Du har sikkert bestemt deg for trådløs mus, men regner med du tåler å høre andre meninger også (har hatt mx1000, men ante ikke den var trådløs da jeg bestilte, det at du stadig må lade opp+ at du kan få dårlig respons tid mitt i et spill er mer negativt en å måtte se en ledning i mine øyne)

 

Hvorfor ikke bestille Razer mus! Diamondback her vært på tilbud fler ganger nå!

Lenke til kommentar

Sitter med en MX 1000, glemmer ofte å lade den. Det som er stilig er at den bruker ca 3 timer fra den er tom til den er full. Så det er ikke krise om du glemmer å lade den. ;)

 

Er kjempe happy med musa, men så er ikke jeg noen stor gamer heller.

 

Bruker den 4-5 timer daglig å den holder over 1 uke uten ladning. Har ikke merket noe til dårligere bateri.

Lenke til kommentar
Har MX 1000.. oppskryt dritt mus!

Vil ha razor! :yes:

Må lade musa hver 36time eller.no

Spørst jo helt hvor mye jeg bruker den sef.. men skal vertfall ha meg Razor før tg.. gidder ikke stresse med den jævla laderen :nei:

Skal aldri ha meg noe trådløst mus\tastatur igjenn.

RAzor er like oppskryt som MX1000. 1600DPi, my ass.

 

Staljin

Lenke til kommentar
Har MX 1000.. oppskryt dritt mus!

Vil ha razor!  :yes:

Må lade musa hver 36time eller.no

Spørst jo helt hvor mye jeg bruker den sef.. men skal vertfall ha meg Razor før tg.. gidder ikke stresse med den jævla laderen :nei:

Skal aldri ha meg noe trådløst mus\tastatur igjenn.

RAzor er like oppskryt som MX1000. 1600DPi, my ass.

 

Staljin

go ahead, og forklar... er spent nå. Har du en mening, baser den på et argument.

Lenke til kommentar
Har MX 1000.. oppskryt dritt mus!

Vil ha razor! :yes:

Må lade musa hver 36time eller.no

Spørst jo helt hvor mye jeg bruker den sef.. men skal vertfall ha meg Razor før tg.. gidder ikke stresse med den jævla laderen :nei:

Skal aldri ha meg noe trådløst mus\tastatur igjenn.

Ble litt paff over hvor kort id MX 1000 måtte laddes når den kom i posten. 20 min. på ladderen så var den full laddet. Fant ut at slo jeg av musen laddet den 2 timer til. Så for å få musen 100% oppladdet, slå den av før du setter den i ladestasjonen. Jeg sitter mye forran maskinen og en laddning varer 1-1,5 uker.

Elsker den musa :love:

 

Emigrante

Lenke til kommentar

Når jeg var innim logitech`s stand på Oslo city, sa en ærlig dame til meg at mx1000 kunn er en optimal kontor mus, som har som hoved mål og kunne funke perfekt på ujevnt underlag, den ultimate spill musen dems er mx510. Når de sier det selv, tar jeg det for veldig god fisk, men på en annen side er det mulig det er det dere er ute etter på denne tråden.

 

Jeg bruker razer nå som er et hav bedre en mx1000 i spilling, instillingene på programmet som følger med er også mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...