Gå til innhold

C&C:ZH wrong disc, men det er rett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får feilmdleing om feil disc når jeg skal spille C&CZH, funket før , men ikke nå. Har ikke reinstalelrt det eller noe siden jeg spilte det sist. (3 mnder siden)

HAr hatt en virtuerll CD rom stasjon med clone cd, den har jeg fjernet.

Står dette i meldingen jeg får:

|Cannot locate disc |

|"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|

| Wrong disc inserted |

|Please insert the correct disc and restart the application |

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

HJELP! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå til www.styggwarezlinkfjernetogadvarselutdelt.com og last ned en såkalt crack. Dette er bare for de som har kjøpt spillet forresten, alle andre kan bare gå sin vei med sine slemme warez-versioner!

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Bruker alltid CD når jeg spiller. Hadde dette problemet en gang før og, løste seg etter formatering.

Før jeg formaterte den gangen måtte jeg bruke Nocdcrack for at det skulle funke. :hm:

Med cracken, kan jeg spille online da?

EDIT: Det var der jeg lastet ned nocdcrack siste gang... Og da kan man ikke spille online. Og for de som sier reinstall spillet; DET FUNKER IKKE FFS! Reinstalla MINST 5 ganger sist og slettet flest mulig register keys osv hver gang, men det funker ikke allikevel.

EA bør skjerpe seg!!1!!!111!1!!

Endret av -Teddy-
Gjest Slettet-nQdjz0
Skrevet

Jeg har hatt samme problem på battlefield.

Det skal virke hvis du gjør dette:

-Installer spillet på nytt, ikke ha CD 2 i f.eks E mens du installerer med CD 1 i D, og så endrer bokstavene når den spør om CD 2.

-Oppgrader spillet. Ikke fra en CD/DVD men kopier patchen til hardisken føre du installerer den hvis du ikke har lasta den ned

-Start PC`n på nytt

-Spill

Skrevet
EA bør skjerpe seg! (Fjernet noen unødvendige utropstegn)

Er det EA sin feil at du har et problem med å spille Generals? Kanskje CD'en din er "defekt" som følger av dårlig behandling elns.

Skrevet
EA bør skjerpe seg! (Fjernet noen unødvendige utropstegn)

Er det EA sin feil at du har et problem med å spille Generals? Kanskje CD'en din er "defekt" som følger av dårlig behandling elns.

Nå er det faktiskt MANGE som har slike feil, mener MANGE.

Jeg er ekstremt forsiktig med cd'er, og de enste cd'ene som er mine og har riper de jeg har lånt bort, og jeg har IKKE lånt bort C&CG:ZH. Total ripefri, syns ikke at den er brukt en gang.

Og ingenting funker av reinstall, update, osv. Nocdcrack funker, men glem å spille på internett da. Eneste jeg har funnet ut som funker er formatering, det funket sist. Men ikke f om jeg orker formatere og legge inn ørten millioner dokumenter på nytt fra cd'er. Tar en uke å installere alt!

Noen som kan hjelpe da?

Skrevet (endret)
Gå til www.styggwarezlinkfjernetogadvarselutdelt.com og last ned en såkalt crack. Dette er bare for de som har kjøpt spillet forresten, alle andre kan bare gå sin vei med sine slemme warez-versioner!

fjern linken NÅ! Ellers blir du utesperret!!!!

Raska på!!!

Endret av psilocybe
Skrevet
Det funker ikke. Dessuten har jeg bare en CD-Brenner og jeg har ikke dvd leser / brenner ;)

Men har du flyttet på harddisker i mellomtiden? Flyttet på dem (altså gitt dem nye navn), formatert, reinstallert XP etc? Det kan hende at det kan ha noe å si...

Nå er jeg så trøtt at jeg ikke vet helt om det jeg sier er bare vissvass da... :p

Skrevet

Du kan vel spille på net med krack innstalert,er bare og innstalere patch"ene(101-102) først så tar du krack til slutt.så lenge du har cd-key som funker er det ingen problem..

Hadde jeg vært deg,ville jeg avinnstalert spillet,fjern alle mapper(der du innstalerte)fjern mappen i mine dokumenter.så innstaler du på nytt.

En annen utveg kan jo være og ikke gå rett inn i spillet når du har innstalert,slik at ikke spillet starter aut og spør om platen(wrong disc)

Siste utveg er kansje og formatere,men hva er en 1 time mot og sitte her og ikke få noe til...

ps: hadde jeg ikke vist bedre,skulle man jo tro dette spillet ikke var kjøpt ?wrong disc,ikke kommer online med spillet !!

Skrevet (endret)

Ok, det dere mener med patchene, er det updaten som kommer når jeg skal game online?

Har installert siste versjon av disse.

Om jeg nå legger inn en nocdcrack, så vil spillet laste ned oppdateringen på nytt, overskrive nocdcracken og så er jeg tilbake til start igjen.

Om dere ikke tror at jeg har kjøpt spillet kan jeg godt legge ut bilde av cover og cd (som det står TEODOR på!).

Hva skal jeg gjøre? Hvilken av de crakene skal jeg bruke for å få spillet mitt til å funke?

En av de heter "C&C: Generals: Zero Hour v1.01 MP/SP [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE" funker den online?

EDIT: Her er bilder; jeg har kjøpt spillet ;)

Endret av -Teddy-
Skrevet

En av de heter "C&C: Generals: Zero Hour v1.01 MP/SP [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE" funker den online?

stund siden jeg spilte c&c-zh nå, men jeg brukte crack ettersom jeg hater og stappe i cden... (ja jeg har ekte vers og jeg spilte online)

noen ganger virker det som cracken funker(online) men du vil bare kunne spille med andre som har den samma cracken. Når det står MP/SP betyr det Multiplayer og Singleplayer, men om den støtter det online vet jeg ikke....mulig at du bare f¨r spillt mot andre med samma patch.

Hvis du ikke finner en online crack så vet jeg ikke helt hva du skal gjøre...maile EA ? kanskje spillet har sånn "repair" funksjon når du trykker install igjen med cden...vet ikke om det fiksr no ?

Skrevet

Sendte mail til EA hvor jeg forklarte problemet godt, var vel på en A4 side eller noe. Sendte den i mai og aldri fått noe svar.

Det er visst sånn at vi ikke skal få svar fra EA men problemene havner i en slags "søppelbøtte" et sted eller noe slik at de kan fixe det i en kommende oppdatering eller noe.

Og en ting er vel egentlig sikkert; du kan ikke spille online med crack fordi den fikser på exe fila, og da vil den nye updaten laste seg ned selv og overskrive. :hm:

Skrevet (endret)

Eh, vet ikke jeg, men jeg har ikke gjort noe galt :cry: Og spilelt mitt funker ikke... :(

Men faktiskt, spillet funker online med det jeg har gjort nå! Og uten cd :)

Patch 1.01 og 1.02 og crack #1 (ikke den jeg sa istad) så funket det! EA burde begynne å sende denne cracken med spillene sine... :hrm:

Endret av -Teddy-
Skrevet

Ok, siden hinting ikke hjalp:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Skrevet (endret)

Ok, men nå spurte jeg jo ikke etter nocdcracks i utgangspunktet da, barte o mhvordan jeg kan få spillet til å virke som jeg har kjøpt på helt ærlig og redelig vis. :hrm:

Men ok, jeg spurte om hva jeg skulle gjøre med de patchene, og hva dere mente med patcher. Og jeg lurte på hvilke av crackene jeg skulle bruke for at det skulle funke.

Var ikke jeg som tok om cracks i utgangspunktet, men vet dere; Griser KAN fly!

EDIT: La tråden dø dere, problemet er fixa. Dumme EA.

Endret av -Teddy-
Skrevet
Ok, men nå spurte jeg jo ikke etter nocdcracks i utgangspunktet da, barte o mhvordan jeg kan få spillet til å virke som jeg har kjøpt på helt ærlig og redelig vis. :hrm:

Men ok, jeg spurte om hva jeg skulle gjøre med de patchene, og hva dere mente med patcher. Og jeg lurte på hvilke av crackene jeg skulle bruke for at det skulle funke.

Var ikke jeg som tok om cracks i utgangspunktet, men vet dere; Griser KAN fly!

EDIT: La tråden dø dere, problemet er fixa. Dumme EA.

Hva var feilen? At EA ikke kan trykke CD'er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...