proxymus safiron Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) hei noen som vet når det uuuutrooolig forsinkede spillet duke nukem forever kommer? Endret 10. desember 2004 av proxymus safiron
StaBBer Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Spørsmålet er vel om det i det hele tatt kommer?
Windoge Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Ingen vet når spillet kommer, om det i det hele tatt kommer.
Vice Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Vel, andre del av spørsmålet ditt er vel lettere: Hvor? Det blir sikkert gitt ut på samme steder som alle andre verdenslanseringer.
Bruun Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hehe, dette spillet har vært utsatt så lenge at når/om det kommer ut så er grafikken utdatert for lengst
proxymus safiron Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hehe, dette spillet har vært utsatt så lenge at når/om det kommer ut så er grafikken utdatert for lengst hvem vet kjanske de bruker tida til og fornye spillet med half life 2 graffik motor? det hadde liksom ikke vært noen dum ide men uutholdelig kjedelig
Windoge Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hehe, dette spillet har vært utsatt så lenge at når/om det kommer ut så er grafikken utdatert for lengst hvem vet kjanske de bruker tida til og fornye spillet med half life 2 graffik motor? det hadde liksom ikke vært noen dum ide men uutholdelig kjedelig Selvfølgelig bruker de ikke samme grafikkmotor som først var planlagt for 7 år siden.
capy Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) det er for bare noen mnd siden kjøpt opp en fysikkmotor som skal brukes til spillet. det var en demo ute for en stund siden (fysikkdemo altså, ikke spillet) som var utrolig morsom å leke med. husker ikke hva den het, men om jeg finner den skal jeg poste den. om spillet kommer ut eller ikke er det vel ingen som vet, men 3d-R gjør i alle fall litt for å komme videre i prosessen. for en stund siden gikk de ut og sa de hadde slippet opp for ideer og ville gjerne ha ideer fra "mannen i gaten". det gjenstår vel bare å se.. edit1: hjemmesiden til fysikkmotoren som skal brukes -> http://www.meqon.com/ test den ut den er gøy! Endret 10. desember 2004 av capy
redflame Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 jeg husker jeg leste i et forum hvor en av produsentene i 3drealms sa: "NÅ er jeg lei av alle dere som sier at spillet er bare tull og ikke vil komme, hør nå jeg sier det for siste gang ,vi er ferdige når vi er ferdige. Når spillet er ferdig så kommer det uansett til å bli det råeste FPS spillet som har blit lagd, ikke bli forundra om en del magasiner/nettsteder blir nødt til å forandre hele karakter sytemet sitt når det gjelder fps spill siden Duke nukem "fornever" vil ta dem alle, bare vent dere som klager vi kommer til å imponere" Det var nok ikke ordrett dette , men poenget er ivhertfall riktig. Jeg får håpe dem har rett , men tror nok de har driti seg ut så mange ganger nå at de helller kommer til å legge et middel mådig duke nukem spill bare for å begynne å tjene litt penger igjen. Desverre! Men vi får se , hadde vært !"!"¤!" fett om han hadde rett da.
KompleX Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Demoene til den fysikk motoren.... Ser veldig bra ut! Morro! Veldig realistisk også... Endret 10. desember 2004 av KompleX
proxymus safiron Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Demoene til den fysikk motoren.... Ser veldig bra ut! Morro! Veldig realistisk også... kremt....aliens kompleX aliens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå