Gå til innhold

Ønsket leverings dato hos Netshop? -haster-


Anbefalte innlegg

Er utrolig fristet til å bestille dagens julekalender tilbud hos Netshop, Razer diamondback mus. Er ikke så mye annet jeg hadde tenkt å bestille akkurat nå, så er litt kjedelig å betale 120kr i frakt.

 

Det jeg la merke til var at det står "ønsket leverings dato" når man har lagt en vare i handlevogna. La oss si at jeg setter denne til 22.12. Vil jeg da ha mulighet til å bestille andre julekalender tilbud frem til denne datoen, og få sendt alt sammen? :thumbup:

 

Hadde satt pris på et kjapt svar, ettersom tilbudet går ut om en halvtime :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar. Problemet er at dette tilbudet går ut om under en halvtime, og jeg ikke finner noe informasjon på sidene til netshop om dette. Regner ikke med at de sitter å svarer på mail der på denne tida av døgnet heller :p

Som fattig student må man få mest ut av kronene, vettu :thumbup:

Lenke til kommentar
Er utrolig fristet til å bestille dagens julekalender tilbud hos Netshop, Razer diamondback mus. Er ikke så mye annet jeg hadde tenkt å bestille akkurat nå, så er litt kjedelig å betale 120kr i frakt.

 

Det jeg la merke til var at det står "ønsket leverings dato" når man har lagt en vare i handlevogna. La oss si at jeg setter denne til 22.12. Vil jeg da ha mulighet til å bestille andre julekalender tilbud frem til denne datoen, og få sendt alt sammen? :thumbup:

 

Hadde satt pris på et kjapt svar, ettersom tilbudet går ut om en halvtime :whistle:

Går fint det, men da må du ta tillegg på ordren over telefon, vi får foreløpig ikke gjort annet enn sletting av hele ordren på weben (kommer forhåpentligvis også endringsmuligheter snart). Men det går altså helt fint å bestille nå og legge på mer senere.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Har lest om folk som har fått svar fra netshop langt ut på natta. Men i teorien bør det fungere slik du sa ovenfor. Det bruker å være mulig å legge til varer i en ordre før den blir pakket, og det er ingen vits at dem pakker ordren nå dersom du ikke vil ha den før den 22'ende.

 

Edit: se der ja viste jeg det ikke, Netshop er lynraske på support. Dobbel KUDOS til Netshop :w00t:

Endret av teekay19
Lenke til kommentar
Kjempeflott å få svar så kjapt! :D

Nytt problem; Skulle til å bestille nå, og det viser seg at musen nå koster 550,-. Så var vel muligens litt sent ute denne gangen.

Rabattene datt ut p.g.a. feil klokke på serveren, prøv igjen nå, jeg la inn rabattene noen minutter til slik at du skulle få kjøpt :-)

Lenke til kommentar

det DER kaller man service! ;)

 

Før var det alltid komplett som var tingen når jeg skulle sjekke priser og sånt, for så å handle hos flexi-data, men nå har jeg gått fullstendig over til Netshop, og det kan dere takke forumet her for.

All den rosen dere har fått her, alle de gode svarene dere gir, jeg er solgt.. :)

Lenke til kommentar
Kjempeflott å få svar så kjapt! :D

Nytt problem; Skulle til å bestille nå, og det viser seg at musen nå koster 550,-. Så var vel muligens litt sent ute denne gangen.

Rabattene datt ut p.g.a. feil klokke på serveren, prøv igjen nå, jeg la inn rabattene noen minutter til slik at du skulle få kjøpt :-)

Dette kaller jeg service!! :thumbup:

Er vel nesten i overkant av hva man kan forvente av en webshop. Har bestilt fra dere før, og har bare positive erfaringer. Driver og bygger pc'er for venner og bekjente, og det er ikke noen tvil om hvilken webshop som sjekkes først neste gang ;)

Takker og bukker for denne gang!

Lenke til kommentar
Hei du netshop-mann.

Dette er vel ikke helt i samsvar med tråden men spør likevel, vet du om det kommmer noen nforce 4 hk før jul? Svar meg gjerne på PM.

Svarer like godt her, siden vi får minst 20 mailer om dette hver dag så du kan jo si det er ett FAQ :D

Vi håper veldig på det, men jeg er veldig-veldig usikker. Vi har NF4 hovedkort fra stort sett alle merker i bestilling hos flere leverandører, så vi regner med å være tidlig ute med disse, men vi har ikke fått forsendelesdokumenter (eller rettere sagt tracking-nummer) fra noen av leverandørene ennå så vi tør ikke love noe.

 

Beklager at jeg ikke kan svare bedre, vet rett og slett ikke mer.

Lenke til kommentar
Kjempeflott å få svar så kjapt! :D

Nytt problem; Skulle til å bestille nå, og det viser seg at musen nå koster 550,-. Så var vel muligens litt sent ute denne gangen.

Rabattene datt ut p.g.a. feil klokke på serveren, prøv igjen nå, jeg la inn rabattene noen minutter til slik at du skulle få kjøpt :-)

Dette kaller jeg service, thumbs up og forhåpentligvis masse store harde pakker til deg fra julenissen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...