awaeraas Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg sitter ikke med den råeste maskinen, men den fungerer greit. AMD Athlon XP1700 ~1410Mhz 3x256MB SD-RAM GeForce FX5600 256MB GoldenSample ... Har vært igjennom bytte av drivere og alt som trengs. Det være seg, flash av BIOS, skjermkort, lydkort, hovedkort, nettverkskort...etc Fortsatt store problemer med spillet. Fikk hard shutdown hver gang HL2 var ferdig med å loade opp hovedmenyen. Dette ordnet seg etter jeg oppdaterte hovedkort. Får fortsatt ikke opp hovedmenyen og ting ser veldig ille ut. --> screenshot <-- Har i hvertfall spilt en del av spillet nå, men var nødt til å bytte til mitt gamle kort. Et GeForce2 MX400 32MB GoldenSample kort. Funker veldig greit, men hadde ikke hatt noe imot å kunne kjørt høyere kvalitet. Noen som vet om NVidia kommet med noen oppdateringer til dette eller som har lest noe annet som kan fungere? Setter veldig pris på tilbakemeldinger som kan hjelpe. Leste også noe som èn av de i VALVe hadde skrevet om at det kunne være dx9 som hadde et problem, men mer vet jeg ikke. Stod nevnt noe om pixel shaderen. Der stod det også at problemet til Nvidia var FX-serien som igjen er grunnen for at jeg testet med det gamle kortet mitt.
Glen_ Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) oi... fine farger, da Endret 9. desember 2004 av Glen_
Wooho Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Siden du sier at du spiller spilet greit med et GeForce 2 MX kort så er jeg nesten sikker på at GeForce FX5600 har tatt kvelden! Makan til farger!
TDK Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Skjer dette kun i HL2? Prøv litt andre spill og se om du får samme effekten. Hvis du får det, er kortet herpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå