Gå til innhold

favoritter i windows


slimer

Anbefalte innlegg

heisann..

Skal formatere Os disken nå og hver gang kopierer jeg favoritter og mine dokumenter manuelt.

men fins det noen form for program som kan gjøre dette for meg..en form for backup.

 

Et annet problem. Nå har jeg to brukere på maskinen. hvordan "rolle" tilbake instillinger til begge brukere på en brukbar måte..

Med hensyn til dokumenter, instillinger og favoritter ikke minst

 

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjør det ikke så ofte..annen hver måned ca..har laget en backup dvd som jeg har de "må ha" programmene på (instalert) og da kjører jeg bare restore..

men slike ting som dokumenter og favoritter endrer seg selvsagt fra gang til gang..

 

Har funnet ut at det enkleste er å bare bruke eksportfunksjonen i IE:)

Lenke til kommentar
heisann..

Skal formatere Os disken nå og hver gang kopierer jeg favoritter og mine dokumenter manuelt.

men fins det noen form for program som kan gjøre dette for meg..en form for backup.

 

Et annet problem. Nå har jeg to brukere på maskinen. hvordan "rolle" tilbake instillinger til begge brukere på en brukbar måte..

Med hensyn til dokumenter, instillinger og favoritter ikke minst

 

 

Hilsen

Slimer,

angående " favoritter " kan du sender disse til en diskett og ta disse fram derifra.

de samme gjelder dokumenter, hvis disse ikke er for store. :hmm:

 

gaggen

Endret av gaggen
Lenke til kommentar
Sjekk ut backup-verktøyet som følger med Windows. Kanskje det er noe som kunne passet bra

 

Men, hvorfor formatere så mye? Du får det til å høres ut som du formaterer annenhver dag

Jeg formaterer systemdisken min hver 3 måned. Det er veldig kjekt å få ryddet opp.

Ærlig talt.. Det må da ikke være nødvendig å formatere hver 3. måned for å ha et ryddig system. Jeg har ikke formatert siden jeg byttet maskinvare, men systemet fungerer for det. Hva med å rydde opp i systemet uten å formatere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...