Gå til innhold

"IQ-tegning", kan noen forklare at den er umulig?

sluffy

Anbefalte innlegg

Skrevet
den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til.

Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til.

Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum.

desverre, den er nok ikke det nei.....

Skrevet

desverre, den er nok ikke det nei.....

Heh...

...da kan du enten komme med en løsning, eller forklare hva som var feil med mitt "bevis" isted! ;)

Skrevet

Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil

Skrevet

Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil

Kan du ikke heller vedde på at jeg tar feil? Jeg vil veldig gjerne ha den billetten!;)

Skrevet (endret)

Tror jeg fikk den til. Skal lage en elendig tegning og uploade den.

Edit: Hmpf, tegnet til og med igjennom den én gang, og (trodde jeg) fikk med alt. Jaja, får bare innrømme at jeg ikke klarte den :p

Endret av bhsand
Skrevet
Tror jeg fikk den til. Skal lage en elendig tegning og uploade den.

Alltid kjekt med optimister! ;)

Den er umulig etter det jeg klarer å summe sammen.

PS; Har du sett memento en gang for mye. Bra film :thumbup:

Skrevet

Den oppgaven hadde jeg på skolen i fjor tror jeg, jeg klarte den ikke, men tror det er en løsning. (kan ha vært lure oppgave).

Skal se i geometri permen min i morgen, prøvde meg nå, men jeg klarer den ikke.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Den er umulig fordi det er umulig å tegne en firkant med kryss i middel uten å løfte pennen/tegne over samme strek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...